Citat:
Ursprungligen postat av
MrEGrey
Du har uppenbart fel men klarar återigen inte av att medge det utan försöker som den hederslösa individ du är slingra dig ur det hela genom nya lögner. Ett beteende så lågt att jag skulle be dig framföra mitt beklagande för din existens till din mor om jag trott det ens sannolikt att du vet vem din mor är.
Ingen större mening att fortsätta konversationen, varje läsare ser att du är grundligt bortgjord. Puss och kram! 🥰
Någon mera pajkastning i denna diskussion behövs knappast. Det har gått in vad du ville ha sagt...
Citat:
Ursprungligen postat av
twoeggs
Bra statistik.. Helt obegripligt enligt mig hur dessa judar tillåts härja runt i ett område de inte har något i att göra. Omvärlden borde införa kraftfulla bojkotter om de illegala bosättningar fortsätter. Inför total blockad och frys judarnas pengar.
Målet är ju tydligt att ta över hela Gaza och Västbanken successivt. Helt illegalt och respektlöst mot människor som bott där i generationer.
Varför detta jäkla tjat om bosättningar hela tiden ?
Det är så man bygger där, därför att varje radhuslänga som byggs där måste ha vattenförsörjning. Antingen via en egen brunn eller via ledning från vattenverket.
Bosättningarna brukar bli kedjehus, radhuslängor eller något liknande...
Det är araberna som säljer sin mark till judarna för att de får bättre betalt plus att den säljande arabfamiljen slipper sina egna arabgrannar som de ofta har något otalt med.
Arabens sämsta granne är en annan arab, heter något ordspråk där.
Den säljande arabfamiljen (palestinier) flyttar i regel till Ankara eller Istanbul, favoritstäderna för många exilpalestinier.
Araberna bölar ändå i SVT, trots att de i regel får mycket pengar för marken.
Inte gråter spanjorerna i MSM för att det säljs mark i Spanien som bebyggs med kedjehus, där bara utlänningar bor.
Hela tjatet om "bosättningar" som MSM hela tiden manglar in förekommer på alla andra platser på Jorden där mark och fastigheter byter ägare.
Inte skriver MSM om de fastboende i Stockholms skärgård som irriteras av innerstadsstockholmare som bygger pampiga villor där som mesta tiden står tomma och obebodda.
Samtidigt som skärgården avfolkas sakta men säkert på de fastboende, som bara blir äldre och äldre...
På Västbanken råder troligen Jordaniens lagar, och Jordanien kan uttryckligen inte förbjuda tex judar eller kristna att äga mark eller fastigheter.
Så då blir det som det blir, pengarna styr. Och man kan ju förstå de palestinier som vill flytta från Västbanken, att det är en osäker tillvaro med palestinska banditgäng som försöker sig på lite av varje, med kidnappningar, utpressning, whatever
- Och Allahu Akhbar för hela slanten ???