2023-10-18, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Nu förstår jag inte vad du pratar om. Du verkar helkonstig. Först undrade du varför muslimerna inte firade när deras egna bombades. Och det är ju ganska självklart.
Sen frågade du om judar var ute och körde bil och viftade med flaggor. Och då konstaterade jag bara att de verkar vara dåliga på att ta sig ut nånstans. Till och med när de ska försvara sitt folk.
Inget konstigt alls om man inte är svagbegåvad!

Påvisar enbart skillnaden mellan människor och människor.

När Muslimerna utförde sin fega terrorist attack förra lördagen på obeväpnade civila ungdomar på en festival, kvinnor barn handikappade gamlingar i sina hem, så firades det helt öppet av den muslimska världen.

Men när israelerna nu dödar muslimer så anses det fruktansvärt , det kallas folkmord, etnisk rensning, krigsbrott, ja you namn it. Dock så firar eller har inte en endaste jude firat öppet här i Sverige.

Är det inte då skillnad på folk och folk?
Om man ser vad som hänt skulle man ju kunna tycka att muslimer är ociviliserade blodtörstiga barbarer som firar civila människors död.
Medans judarna är civilicerade, de firar inte att civila dör, tvärtom de drar sig tillbaks och är väldigt passiva runt om i världen inte minst här i Sverige!
Senast redigerad av Onebiker 2023-10-18 kl. 02:43.
Citera
2023-10-18, 02:44
Medlem
Citat:
Du måste ju förstå att det är Israel som sköt raketen. De har släppt typ 7000 bomber över Gaza och raderat ut hela kvarter och dödat 3000 civila redan.
Alla krig har civila offer? 10-15000 döda i Ukraina.
hamas älskar det, nu kan dom kriga på i 70 år till med allt stöd.
Citera
2023-10-18, 02:49
Medlem
coconutoils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker

När Muslimerna utförde sin fega terrorist attack förra lördagen på obeväpnade civila ungdomar på en festival, kvinnor barn handikappade gamlingar i sina hem, så firades det helt öppet av den muslimska världen.

Men när israelerna nu dödar muslimer så anses det fruktansvärt , det kallas folkmord, etnisk rensning, krigsbrott, ja you namn it. Dock så firar eller har inte en endaste jude firat öppet här i Sverige.

Om man ser vad som hänt skulle man ju kunna tycka att muslimer är ociviliserade blodtörstiga barbarer som firar civila människors död.
Medans judarna är civilicerade, de firar inte att civila dör, tvärtom de drar sig tillbaks och är väldigt passiva runt om i världen inte minst här i Sverige!

Håller faktiskt med dig!
Citera
2023-10-18, 03:02
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker

Det är ju inte så konstigt att de inte vågar ge sig ut och fira. De är ju så få. Sen i Israel är de ju upptagna med att döda palestinier så de hinner väl inte med att fira. Israel dödade ju fler palestinier bara 2014 än vad Hamas gjorde i isn attack.
Citera
2023-10-18, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Israel erkända bombattack på sjukhuset Gaza:
https://vm.tiktok.com/ZGJTbekA3/
Kommer snart folk och försöker förneka det ändå trots beviset finns framför dem.
Citera
2023-10-18, 03:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Expressens och Aftonbladets skrivande om händelseutveckling om kriget i Gaza är väldigt snedvriden till Israels fördel Enligt senaste statistik så tappar både Expressen och Aftonbladet läsare.....undrar varför?

Här berättar en som kan om misiler och raketer:
https://vm.tiktok.com/ZGJTbBEQK/

Mycket intressant detta..

Han säger att raketer inte låter så.. Men kollar man på dom rakter som skickas ut i videon, så är det inte raketer, utan det lobbas upp... Och sedan antänds något... Då försvinner dom...
Det betyder att det är en missil.

Frågan är hur det låter när en missil antänder och slår ner en så otroligt liten bit bort?

Kollar man på https://www.youtube.com/watch?v=5zl1...=Agenda-FreeTV

Så börjar han rapportera om det runt 7:16....
Där är klockan 19:20 svensk tid.. Och det stämmer överens med då uppgifter om sjukhus börjar komma in i den här tråden..

Det som länkades innan, som sägs vara ifrån IDF där dom säger "vi har bombat en militärbas under sjukhus lalala"...
Det skrevs klockan 20:23... Någon timme efteråt...

Men på Agendafrees stream.. Så är det första inlägg som kommer upp.... "IDF säger att dom kollar in i detta... fastän det har funnits flera exempel på failande Missilattacker ifrån Gaza, så finns det ännu inte några som helst belägg för att detta skulle vara det."

Detta sker vid 7:24:51 in i videon..

Så det är inte snack om några raketer inte... Det dom diskuterar är Missiler... Och som jag sa innan så har Hamas både raketer och missiler till hands.. Men att missiler inte lyckas träffa på grund utav att iron dome är där.

Frågan är hur en missil låter? När den dimper ner bara några hundra meter bort, och motorn redan har börjat köra...?
Senast redigerad av vildhane 2023-10-18 kl. 03:13.
Citera
2023-10-18, 03:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Swebetting
Kommer snart folk och försöker förneka det ändå trots beviset finns framför dem.

Fan, det är nästan som att du sitter och läser direkt ifrån min data skärm...

Nu ska jag sätta mig och kolla på Steves video, och se om den bilden som sprider sig här på forumet ens finns med vid den tidpunkten.
Citera
2023-10-18, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildhane
Fan, det är nästan som att du sitter och läser direkt ifrån min data skärm...

Nu ska jag sätta mig och kolla på Steves video, och se om den bilden som sprider sig här på forumet ens finns med vid den tidpunkten.
Hamas missiler är inte så starka som den var och har knappt någon precision.
Hade Hamas haft såna hade sjukhus i Israel blivit bombat också för länge sen nu.
Citera
2023-10-18, 03:13
Avstängd
Citat:
Hamas missiler är inte så starka som den var och har knappt någon precision.
Hade Hamas haft såna hade sjukhus i Israel blivit bombat också för länge sen nu.

Om en MISSIL, feltänder, så vet jag inte exakt vad det är för precision som kan förväntas..
Citera
2023-10-18, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildhane
Om en MISSIL, feltänder, så vet jag inte exakt vad det är för precision som kan förväntas..
Mmm och det råkade just va ett sjukhus där? Oddsen talar emot dig här lilleman.
Citera
2023-10-18, 03:16
Avstängd
Citat:
Mmm och det råkade just va ett sjukhus där? Oddsen talar emot dig här lilleman.

Skjuter man missiler rakt över ett sjukhus, och en av dom feltänder. Då kan du ta och räkna på hur chansen ökar att nått slår ner just där.

Jag stödjer absolut inte detta om det är sant.. Men jag vill faktiskt veta vad den riktiga sanningen är.
Och jag vet att Hamas har missiler redan. Det är faktiskt något som jag vetat i flera jävla dagar..
Att säga att dom bara har raketer det är wrong.

Med den här informationen är det något ni med kan göra. Om ni ens är intresserade av sånt här alls.
Senast redigerad av vildhane 2023-10-18 kl. 03:28.
Citera
2023-10-18, 03:16
Medlem
Citat:
Det är ju inte så konstigt att de inte vågar ge sig ut och fira. De är ju så få. Sen i Israel är de ju upptagna med att döda palestinier så de hinner väl inte med att fira. Israel dödade ju fler palestinier bara 2014 än vad Hamas gjorde i isn attack.

Muslimer drar ständigt upp gammal skit som de inte tagit tag i då skiten hände, är faktiskt lite förvånad att du inte tog upp 1948, det har blivit ett märkligt mantra, sedan är det totalförbjudet att gå längre bak i tiden än 1948, men muslimer väljer sin agenda efter vad som passar och är bekvämt för dem.

Man vill gärna INTE kommentera förra lördagens attack, den går man runt som katten.

Oavsett vad som har hänt historiskt så rättfärdigar inte det förra lördagens attack på obeväpnade civila kvinnor och barn.

OM Hamas skulle slagit emot enbart Militära mål skulle palestinierna haft hela världen med sig och även säkerligen en stor majoritet på sociala medier som här på FB.

Hur som vet du vad det EGENTLIGEN är som är problemet i denna schismen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in