Citat:
Ursprungligen postat av
David1982
men Ulla
Nu ställer du en tuff fråga till mussarna
Det är ngt exotisk med Israel
Om USA skulle bomba hela Beirut skulle gulf staterna bara gäspa
När G.Bushs krig tog 1 miljon irakier så var det då inga protester
När Saddam Hussein satte cyanid gas på en hel by där 5000 dog på sekunden säger dessa inget
men det räcker att Israel dödar 1000 så jävlar namn... men tysta självklart om de vart anfalla först
Mussar menar att Israel ska bara gå till FN och be om ett fördömande
Visst är det härligt med dubbelmoral
En annan sak som är lite lustig är att om Hamas mördar 10 Israeler, då får Israeler bara döda lika många annars blir det tydligen övervåld. Vet inte hur många olika artiklar jag läst där man måste betona att det dog 1500 i Hamas terrorattack men att det dött si och så många fler i Gaza sedan Israel började bomba där. Idiot argument.
Jag hörde på P1 i morse där dom intervjuade Expo och sedan någon som hade hand om någon typ av fritidsgårdsverksamhet. Mannen på Expo började med att säga att antisemitismen hade ökat, men la till lika snabbt att bilderna som kablades ut på folk som firade Hamas Terrordåd även skapade en stor misstro och islamofobi i Sverige. Nähä menar du det
Hon som hade hand om fritidsgårdar fick frågan vad Hamas terrordåd hade framkallat för reaktioner och där kan vi snacka om VM i krumbuktande och prata runt det uppenbara.
Skrämmande är bara förnamnet. Förstår man inte nu att Islam inte är förenligt med en modern värld så vet jag inte vad man måste se eller höra för att förstå det.
Citat:
Ursprungligen postat av
EBITDADDY
Det är ok när muslimer slaktar varandra. Som när Turkiet bombar PKK, eller när Syrien mördar hundratusentals av sin egna befolkning.
Däremot är det aldrig ok icke-muslimer dödar muslimer.
Ah okej tack, då förstår jag skillnaden.