2023-10-17, 21:57
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Intressant att varken Jordanien eller Egypten vill ta emot palestinska flyktingar.
Raketforskarna är inte välkomna av deras muslimska bröder..

Alla i den regionen vet att det är vad Israel vill.
Att andra länder ska ta emot palestinierna så de kan annektera Gaza och Västbanken och slutligen till 100% ta över området.

Alla vet om det och kommer inte låta det hända.
Citera
2023-10-17, 21:58
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman
Israel var ett ökenland innan israeler började borra brunnar och odla upp öknen.
De som levde där innan israelerna var nomader som med karavaner tog sig runt mellan de olika små grönområdena.
Nomaderna är fortfarande välkomna i Israel och har aldrig stängts ute efter att Israel grundades och städer började byggas.

Det är fullt förståeligt att araberna dyker upp åren efter att Israel framgångsrikt byggt städer i öknen och börjat odla upp tidigare obebodda områden. Det som under tusentals år varit sand som palestinierna fnyst åt, ska araberna plötsligt absolut ha. Varför byggde de inte själva städer där om området var så viktigt för dem? För det är väl inte så att de bara vill ha områdena för att Israel krattat åt dem?
Och det menar du legitimerar landstöld. Man kan inte ta något som tillhör någon annan och säga att jag tog det för det användes inte. Tror de flesta har det i ryggmärgen om man inte är en tjuv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Varför inte sluta bomba. Få gisslan. Fortsätta bomba?

För det handlar inte om gisslan först och främst. Israel har fått sin ursäkt nu för att bedriva etnisk utrensning och kunna ockupera ännu mer av palestina. De försöker helt enkelt rida på sitt momentum

Stackars palestinier de får först stora delar av sitt land stulet sen ska de bombas för att de ska fly och lämna området öppet för att tas över
Citera
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Över 1000 döda nu efter Israels bombning av det kristna/FN-sjukhuset i Gaza.

Helt sinnesjukt!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman
Israel var ett ökenland innan israeler började borra brunnar och odla upp öknen.
De som levde där innan israelerna var nomader som med karavaner tog sig runt mellan de olika små grönområdena.
Nomaderna är fortfarande välkomna i Israel och har aldrig stängts ute efter att Israel grundades och städer började byggas.

Det är fullt förståeligt att araberna dyker upp åren efter att Israel framgångsrikt byggt städer i öknen och börjat odla upp tidigare obebodda områden. Det som under tusentals år varit sand som palestinierna fnyst åt, ska araberna plötsligt absolut ha. Varför byggde de inte själva städer där om området var så viktigt för dem? För det är väl inte så att de bara vill ha områdena för att Israel krattat åt dem?

Dök upp? Innan Ottomarnerna tog landet var araberna där i 900 år, mer än dubbelt så länge som judarna var där🤦🏼‍♂️
Citera
Medlem
Så va du säger....ska vi hänga homosexuella då??

Jag råkar ha denna policy: va folk gör hemma och myndiga angår mig inte

Men hänga folk för en läggning tycker jag är magstarkt....men vad vet jag

Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Nazityskland var också ett mycket välmående och trevligt land, minus fördrivningen och folkmordet på judarna. Ska vi ursäkta massmord och krigsbrott för att man kan få en avsugning av en transa på regnbågsmarschen i Tel Aviv menar du?
Citera
2023-10-17, 21:59
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Det är inte vad DNA säger, utan bara nazipropaganda.
Det är precis vad DNA:at säger.
Citera
Medlem
Sarumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Och det menar du legitimerar landstöld. Man kan inte ta något som tillhör någon annan och säga att jag tog det för det användes inte. Tror de flesta har det i ryggmärgen om man inte är en tjuv.
Israel vad ett brittiskt protektorat. Oklart vad du menar med landstöld – britterna har aldrig anklagat Israel för landstöld.
Citera
Medlem
vet ej vad shabbos är

näpp har aldrig vart på pride och är straight...men jag vill att folk ska kunna vara gay och slippa dingla i ett träd...men det är kanske bara jag som tycker så

Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Du är en shabbos goy.
Att du gillar pedofilfestivaler och sinnessjuka transor samt bögar som badar i aids säger vad du är för typ.
Citera
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Över 1000 döda nu efter Israels bombning av det kristna/FN-sjukhuset i Gaza.

Helt sinnesjukt!

Debunked. Islamiska Jihad sköt raketen.
Citera
2023-10-17, 22:00
Medlem
Abdesalem Lassoued utförde ett fruktansvärt terrorattentat mot svenskar i Bryssel igår kväll...
Den 7/10 tog det sig in mängder av radikaliserade typer som honom in i Israel som våldtog, mördade och kidnappade människor (både soldater och civila)...
Senast redigerad av rednaxela90 2023-10-17 kl. 22:02.
Citera
2023-10-17, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alfax
Ungefär som turkiska då, när Turkiet bombar PKK?

Eller som ryska, när ryssland bombar ukraina
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in