Citat:
Ursprungligen postat av
negrofoben
Då ber jag om ursäkt för att jag inte följt dina inlägg!
Vi verkar i alla fall stå på samma sida och förstår vad som kommer att hända och accepterar det.
Sorry för den tråkiga tonen i mitt inlägg, det blir lite mycket när man har flera användare som kommenterar varav vissa bara skriker dumheter och kallar en saker, vissa försöker sätta dit en med tramsargument och vissa faktiskt vill fråga saker, föra fram motargument eller andra perspektiv.
Jag har avskytt palestinska terrorister redan före Hamas ens existerade, på den tiden då man var mycket kontroversiell om man i Sverige påpekade att PLO var en terroristorganisation som krävde att Israel skulle utplånas som land.
Jag tror bara inte att IDF eller Israel tjänat på när man gått för hårt fram mot palestinsk civilbefolkning eller brutit mot internationell rätt och att man inte kommer tjäna på om man gör det denna gång heller. Det kommer bli blodigt i Gaza och många civila kommer dö, men det är dessvärre ofrånkomligt. Jag hoppas dock IDF gör vad man kan för att minska omfattningen av civila offer så gott det går.