Citat:
Antivaxxar-patraskens oförmåga att lära sig från sina misstag nämnde jag, därtill har vi deras närmast maniska förljugenhet samt obligatoriska tvång att fabricera och vantolka uppgifter i brist på argument. Det är ju exakt DET som är forskarnas poäng om man läser mellan raderna. Några av dessa vansinnigheter har de ordagrant tagit upp studien:Tror du helt har missuppfattat. Jag är för vaccin, varför kallar du mig antivaccer?
Men din trovärdighet tar ju skada av att du sitter och ljuger eller?
https://www.flashback.org/sp75798704
"Fick Pfizer för ett par veckor sedan och drabbades av en anafylaktisk chock. Efter ett par minuter kände jag att något var galet och gick tillbaka in till sköterskan och förklarade att något var fel. Jag började skaka och svettas samtidigt som hjärtat flippade ur ordentligt. Jag spydde också ner hela mottagningen. Jag vet fortfarande inte om jag kommer få den andra dosen. Det står inte heller något om det i journalen. Jävligt läskigt."
Jävligt läskigt som sagt men biverkningarna från vaccinet.
Hur var det nu? Utöver grova mensrubbningar och anafylaktisk chock, var det några mer biverkningar du drabbades/lider av?
Personligen tycker jag inte att flashback är en bra källa för forskning dock. Tror det är för vanligt förekommande att personer ljuger och hittar på en massa strunt bara.
Men din trovärdighet tar ju skada av att du sitter och ljuger eller?
https://www.flashback.org/sp75798704
"Fick Pfizer för ett par veckor sedan och drabbades av en anafylaktisk chock. Efter ett par minuter kände jag att något var galet och gick tillbaka in till sköterskan och förklarade att något var fel. Jag började skaka och svettas samtidigt som hjärtat flippade ur ordentligt. Jag spydde också ner hela mottagningen. Jag vet fortfarande inte om jag kommer få den andra dosen. Det står inte heller något om det i journalen. Jävligt läskigt."
Jävligt läskigt som sagt men biverkningarna från vaccinet.
Hur var det nu? Utöver grova mensrubbningar och anafylaktisk chock, var det några mer biverkningar du drabbades/lider av?
Personligen tycker jag inte att flashback är en bra källa för forskning dock. Tror det är för vanligt förekommande att personer ljuger och hittar på en massa strunt bara.
Citat:
"Biverkningar av mRNA-vaccin inkluderar allvarliga skador på penis[1]"
"Ja vaccinet samlas i äggstockarna så alla kvinnor bör undvika sex i minst 10 år[1]"
"Ja vaccinet samlas i äggstockarna så alla kvinnor bör undvika sex i minst 10 år[1]"
Och du kan i enlighet med antivaxxar-patraskets SOP helt enkelt låta bli att ge forskarna rätt. Den typen av beteendestörning du uppvisar ger återigen prov på antavaxxarnas oförmåga att tillgodogöra sig information, att plumpt hitta på saker för att ljuga inte bara för andra, utan troligen också för sig själva i vad som endast kan tolkas som ett tragiskt försök att försöka forma verkligheten istället för att tolka den som den är. Antivaxxar-patrask kan inte hitta några argument eller någon empiri som ger stöd för deras förhoppning att vaccinet skulle vara livsfarligt, innehålla tentakelmonster, döda 2 miljarder människor och modifiera DNA, och väljer att helt enkelt fantisera ihop argument för att detta skulle vara sant. Oerhört fascinerande sjukdomsbild. Till den listan kan vi lägga "grova menstruationsstörningar" och "anafylaktisk chock".
Citat:
Och ja, hackande menstruation är väldokumenterat i samband med inflammatoriska tillstånd. Ett tips är att du söker på Interweben så hittar du enkelt information. I det här sammanhanget hoppas jag dock att du förstår att det verkliga forskningsintresset hittar man inte i en menstruation som försenas eller kommer ett par dagar tidigare utan det närmast komiska i att en antivaxxar-patraskare med misstänkt psykosocial sjukdomsbild argumenterar med utgångspunkt för att det skulle utgöra "grova menstruationsstörningar och GROVA biverkningar" samt uppvisar för alla inblandade att han inte klarar av att hålla sig till ämnet. Som vanligt.
Min gissning är att vi det kommer mer forskning i ämnet. Den typen av att vansinne som uppvisas av antivaxxar-patrasket är helt enkelt för fascinerande för att inte titta närmare på.
Referenser:
1. Kokkinakis D, Bruinsma B, Hammarlin M, et al. The Prevalence of mRNA Related Discussions during the Post-COVID-19 Era - https://ebooks.iospress.nl/doi/10.3233/SHTI230269