2006-08-03, 12:11
Medlem
HUr går man till väga för att få jobb i dörren ( inte me bricka) ? om man inte har några kontakter? nån som vet?
Citera
2006-08-03, 13:48
Medlem
ADjusts avatar
Jag fick jobb som entrevärd på en restaurang i stockholm. Man behövde tydligen inte utbildning eller erfarenhet alls för dom tog in vilka idioter som helst.

Mitt ex pappa jobbade där och han sa att dom behövde personal, så jag ringde och frågade om jag kunde få jobb, och det fick jag :P

Men sen att jobbet i sig sög totalt är kanske lite OT. Stressigt som fan, massa griniga gäster, puckade arbetsgivare osv osv...
Citera
2006-08-03, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADjust
Jag fick jobb som entrevärd på en restaurang i stockholm. Man behövde tydligen inte utbildning eller erfarenhet alls för dom tog in vilka idioter som helst.

Mitt ex pappa jobbade där och han sa att dom behövde personal, så jag ringde och frågade om jag kunde få jobb, och det fick jag :P

Men sen att jobbet i sig sög totalt är kanske lite OT. Stressigt som fan, massa griniga gäster, puckade arbetsgivare osv osv...

du vet ingen som behöver folk just nu? Mvh V.milanovic
Citera
2006-08-03, 14:21
Medlem
Giffoxs avatar
Som sagt är det inga jättekrav på att bli entrévärd men det hjälper ju om du är lite grov och respektingivande men samtidigt inbjudande och trevlig.
Vad jag hört brukar det funka att gå till några ställen på vardagen och fråga om de behöver lite hjälp.

Nedaj siptarima da ulaze
Citera
2006-08-03, 14:44
Medlem
ADjusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkan_CCCC
du vet ingen som behöver folk just nu? Mvh V.milanovic
Hmm, jag har fortfarande kvar anställningen på det skitjobbet, och dom ringer mig aldrig, så jag tror inte dom behöver folk där. Kan också nämnas att jag har fått ett mycket bättre jobb inom elektronikbranschen nu och skulle ALDRIG gå tillbaka till restaurangbranschen.
Citera
2006-08-10, 14:14
Medlem
On Steroidss avatar
Varför vill du bli entrevärd??
För att synas bland folk? utnytja din makt? ragga brudar? tro att du är något?
Svart pengar?
Ja vilket j-a påhopp va!! Men det är frågor du kan få från stället som du söker jobb som entrevärd på!!!

Har du frågat dig själv om du har dom kvaliter som krävs för en bra entrevärd?
Trevlig, lugn, ej konflikt rädd, diskutions smart, förstå andra människor och folk på fyllan!!, hur agerar du när folk hotar dig, osv osv.....
Lättast att få jobb är genom kontakter!

Några små tips på vägen!
Hoppas du fixar ett jobb och lycka till!
Citera
2006-08-10, 15:47
Medlem
tack

Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Varför vill du bli entrevärd??
För att synas bland folk? utnytja din makt? ragga brudar? tro att du är något?
Svart pengar?
Ja vilket j-a påhopp va!! Men det är frågor du kan få från stället som du söker jobb som entrevärd på!!!

Har du frågat dig själv om du har dom kvaliter som krävs för en bra entrevärd?
Trevlig, lugn, ej konflikt rädd, diskutions smart, förstå andra människor och folk på fyllan!!, hur agerar du när folk hotar dig, osv osv.....
Lättast att få jobb är genom kontakter!

Några små tips på vägen!
Hoppas du fixar ett jobb och lycka till!

trivs i krogbranschen, är ej konflikt rädd och kan prata.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in