Citat:
Ursprungligen postat av
Be.Kind
Sjukt obehagligt med likheten till Tove-fallet..
Några ungdomar sitter häktade. Dagar går, ingen H hittas. Allmänheten letar. Tiden tickar. De häktade tiger (antar jag).
Vafasiken har det tagit åt dagens ungdom, att mörda någon verkar inte vara någon big deal…
Tänker på grabben hela tiden, vilket öde har han gått till mötes..
Tycker snarare att det påminner lite om fallet med Mathias som försvann i Ljungby. Han är fortfarande inte hittad. Dock sprang han rätt ut i mörkret och det hördes rop och grejs, men ändå, det är fortfarande ett mysterium var han tog vägen. Får hoppas det går bättre här och att man faktiskt hittar kroppen.