Citat:
Certifkatet och den privata nyckeln, finns i spoilern ovan.
Dom 7 flaggorna med william m.m, dom är ju klara på 3 sekunder.
Du måste nog tänka annorlunda. De är ingen nybörjare kurs.
Kan du reverse engineering? Använd tshark istället för wireshark, då har du ju allt direkt, matcha resten med regex? SItter du där med wireshark och letar? Då kommer du ju kosta pengar för staten bara.
Nä, sluta nu. Du får inte tro de är idioter på msb.se. Har ni gjort dessa förut, så hade ni nog haft jobb på msb om ni hade lyckats dom tidigare gångerna det är väl därför inte svaren skrivs ut? Kanske nån som gör en DISCLOSURE eller skriver här som jag gör nu, men jag är inte med som sagt och jag har inte skrivit hur jag gjort.
Men, nä, skärpning. Det handlar om it säkerhet här, inte nån jävla matcha regex kurs.
Deras certifikat + ssh nyckel, är högst aktuellt för säkerheten. Det är en stor katastrof. Därför, hitta det.
Du bör nog veta vad det är för något om du skall försöka hitta det. Annars hade ju vem som helst kunnat hacka myndigheten direkt om det inte var planterat.
Så korkade är dom inte, det är proffs? Motivation, jag tror det är viktigt. Att vilja hitta mera. Det är nog halva grejjen, det är lagligt och de är en utmaning. Det är olagligt i vanliga fall leta sådant här i saker man inte får, ta chansen medan den finns du kommer garanterat förvånad den dagen du förstår om du inte förstår.
Nähä du. Jag skickar inga pm. Skall du ha jobb eventuellt på fusk? Aldrig livet.
Är du med i utmaningen, så får du allt klara dig själv. Eller fråga nån kompis eller sådär. Svaret finns i tråden. Jag kommer heller inte visa hur jag gjorde nu, nä aldrig. Jag tror 95% tror sig veta vad det handlar om, sen finns det som hittar mer jag är nog INTE ensam och hitta detta, eller vem fan vet. Jag har ingen aning.
Jag hittade mer iaf, ska ni skita i det och inte rapportera det? Då är de ju illa. DÅ hade ni ju missat saker som är extremt allvarliga.
Nog om detta, lycka till, Den 31e kanske vi vet svaret eller när det var sista dagen var.
Senast redigerad av namesuw 2023-10-02 kl. 20:30.
Senast redigerad av namesuw 2023-10-02 kl. 20:30.