• 4
  • 5
2025-10-18, 15:48
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeltrubbel00
Vart har jag skällt på dom som kritiserar honom ?
Men ja det finns ingen brist på såna idioter som honom. Fruktansvärd vidrig människa är han. 🤝

Citat:
Du har varken konkret fakta eller belägg för det du påstår. Att ha hört något om något i tredje eller fjärde led gör inte det till fakta. Det är som att jag skulle säga att jag har hört från min mosters fasters anka att du brukar knulla små minderåriga pojkar inne på toaletten i Daltons, sedan påstå att det är en tillförlitlig källa jag har fått till mig det ifrån.

Du låter inte trovärdig för 5 öre. Men det är typisk flashbackare eller ska vi säga ” debattörer”..

Här till exempel.
Citera
2025-10-19, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Här till exempel.
Det är inte att skälla..
Citera
2025-10-19, 21:16
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Det är inte att skälla..

Eller hur?

Erkänn att du var en idiot som var beredd att göra vad som helst för att försvara en vän.
Citera
2025-10-22, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Eller hur?

Erkänn att du var en idiot som var beredd att göra vad som helst för att försvara en vän.

Hahaha vän ? Han var inte en vän. Men han har dom flesta runt sitt lillfinger tror han, men alla ser genom honom som tur är. Finns ingen som smutsar ner sitt namn mer än honom.
Citera
2025-10-22, 17:29
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Hahaha vän ? Han var inte en vän. Men han har dom flesta runt sitt lillfinger tror han, men alla ser genom honom som tur är. Finns ingen som smutsar ner sitt namn mer än honom.

Du gjorde ditt bästa för att rentvå honom.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in