Citat:
Ursprungligen postat av
Dubbeltrubbel00
Den informationen spreds av en som jobbade som fältare åt kommunen. Den personen fick sparken pga den spred falska rykten för att försöka på R sparkad. Om din källa är hörsägen så sprid inte det vidare som om det vore sanning. Det finns en anledning till varför han jobbar kvar, hade det funnits en smula sanning hade han aldrig haft kvar jobbet. Så använd dina få hjärnceller som du har i förvar innan du sprider vidare skit utan belägg för det.
Jag har inte en aning om vem du yrar om.
Min källa är någon som jag litar på till 100% och den personen har själv pratat med tjejen som han skickade sexuellt innehåll till. Fattar du?
Lärarna känner till att han har smugit sig på eleverna och kittlat dem och frågat om sociala medier - varit obehaglig och äcklat sig. Detta har han fått tillsägelse för.
Tjejen har dock inte berättat för lärarna vilken nivå det var på - men det har fortfarande hänt. Hade hon visat det för en lärare så hade han förhoppningsvis blivit av med jobbet.
Men du opponerar dig alltså mot tjejen som har fått det skickat till sig och även hennes kompisar som har sett det, samt min källa som har pratat med tjejen i fråga?
Citat:
Ursprungligen postat av
Dubbeltrubbel00
Ska man döma ut en person för saker den gjorde i affekt för över 14-15 år sedan när den var i tonåren, livet ut? Alla människor kan förändras till det bättre om man ger de en chans. Om någon så är han rätt person att fånga upp ungdomar som håller på att gå samma väg som han gick, då han kan se mönster i beteenden som människor utan den bakgrunden tenderar att missa.
Du försöker sminka en gris, det går inte. Mannen kan inte ens ta hand om sig själv. I 8 år har han hoppat in och ut ur behandlingar, jag har aldrig sett någon som varit så ostabil i sin "nykterhet" som den formsvackan.
Efter att den här tråden skapades så har han ju redan varit ute och dyssat med droger och alkohol och varit i ännu en behandling, eller hur då?
Nej, han om någon ska hållas borta från barn och ungdomar, men det håller inte du med om för du är en pajas som tar hans parti oavsett vad. Oklart varför.