2025-02-25, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Om BB29 är samma person som frontar som rapparen i musikvideon så är jag rätt säker på vem det är baserat på bilder från tryckisen i sushimordets FUP. Tyckte mig direkt känna igen ögonen, men reserverar mig för att jag kan vara helt snett på det.

https://www.youtube.com/watch?v=uXGN...%26Productions

Har isåfall initialerna L.L och är svensk. Men vet som sagt inte om det faktiskt är han som är BB29 då han verkar sitta inne enligt grabbarnas tuffa t shirts de tryckt upp (ifall det är han som kallas Barry).

Förekommer ju relativt ofta nuförtiden i musikvideor att någon annan springis maskerar sig och skådespelar rapparen som då sitter inne

Mordet som visas upp i videon. Har det varit ett liknande mord i verkligheten? Tillvägagångssättet?

Det här är alltså Adoulis sida. Har dom tagit hämnd för mordet?
Citera
2025-02-25, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Mordet som visas upp i videon. Har det varit ett liknande mord i verkligheten? Tillvägagångssättet?

Ingen aning, men de dissas hejvilt fram och tillbaka på Tiktok mellan den här blöjligan och springisarna från Salem. Fruängensidan stoltserar mest med sushimordet, och Salem med att de klippte Adouli. Nämns lite annat i vissa låtar, typ som att Salemrapparen Hezzys farsa blev skjuten (men överlevde).

Verkar som att Fruängensidan reppar Foxtrot och Salem Dalennätverket, men som jag förstått det har respektive sidor bara tagit på sig springisuppdrag från dessa

Känns som mest snack och lite verkstad från båda sidorna, men är rätt underhållande. Tar tacksamt emot tips på FUPar där man kan läsa mer om dessa pojkar.
Citera
2025-02-25, 17:40
Medlem
Citat:
Ingen aning, men de dissas hejvilt fram och tillbaka på Tiktok mellan den här blöjligan och springisarna från Salem. Fruängensidan stoltserar mest med sushimordet, och Salem med att de klippte Adouli. Nämns lite annat i vissa låtar, typ som att Salemrapparen Hezzys farsa blev skjuten (men överlevde).

Verkar som att Fruängensidan reppar Foxtrot och Salem Dalennätverket, men som jag förstått det har respektive sidor bara tagit på sig springisuppdrag från dessa

Känns som mest snack och lite verkstad från båda sidorna, men är rätt underhållande. Tar tacksamt emot tips på FUPar där man kan läsa mer om dessa pojkar.

Springisuppdrag kan ju stämma med tanke på att det har ju hänt ändå skett väldigt mycket de senaste åren. Alla dessa skjutningar och sprängningar mot adresser.

Många unga som åkt fast och alla dessa Free kan vara dessa ungdomar på olika SiS hem runtom i landet. Han som utförde sushimordet var ju bara 15 så åldern på dessa lär vara runt det.

Det finns ju inga spår i Adouli utredningen vilket är otroligt med tanke på tillvägagångssättet. De var på platsen rätt länge, filmade, steg ut ur bilen för att avsluta.
Citera
2025-02-25, 17:52
Medlem
Citat:
Springisuppdrag kan ju stämma med tanke på att det har ju hänt ändå skett väldigt mycket de senaste åren. Alla dessa skjutningar och sprängningar mot adresser.

Många unga som åkt fast och alla dessa Free kan vara dessa ungdomar på olika SiS hem runtom i landet. Han som utförde sushimordet var ju bara 15 så åldern på dessa lär vara runt det.

Det finns ju inga spår i Adouli utredningen vilket är otroligt med tanke på tillvägagångssättet. De var på platsen rätt länge, filmade, steg ut ur bilen för att avsluta.

Ja alltså Ali som blev skjuten på sushirestaurangen blev ju det pga att han tagit på sig ett uppdrag att spränga porten till någon släkting åt räven, och mordet i sig var även det ett uppdrag som skytten tog på sig utan någon koppling till Foxtrot.

Stämmer, han står med på tröjorna, "Zikke", Isak Brandin. Hade han utfört mordet något år senare när de nya lagarna trätt i kraft skulle han garanterat få sitta på kåken några år.

Det är oerhört märkligt ja, var väl tidig kväll dessutom, i ett område med mycket rörelse.

Det vittnar om en extrem förändring i hela samhället när man sätter sig in i hela den här "beefen" som dessa småglin ägnar sig åt på sociala medier nu. Hur mördade dissas helt öppet av offentliga personer, och ännu yngre småglin utan någon som helst koppling till kriminalitet som härjar i kommentarerna och hejar på någon av sidorna likt ett fotbollslag
Senast redigerad av jeffreythugga 2025-02-25 kl. 17:55.
Citera
2025-02-25, 17:59
Medlem
Citat:

Man kan tillochmed se föraren helt utan maskering eller luva i videon. Dock bakifrån. Sjukt att ingen åkte fast. Va hände ens med flyktbilen
Citera
2025-02-26, 01:13
Medlem
Citat:
OM BB29 är samma person som frontar som rapparen i musikvideon så är jag rätt säker på vem det är baserat på bilder från tryckisen i sushimordets FUP. Tyckte mig direkt känna igen ögonen, men reserverar mig för att jag kan vara helt snett på det.

https://www.youtube.com/watch?v=uXGN...%26Productions

Har isåfall initialerna L.L och är svensk. Men kan som sagt ha helt fel. Kolla själv och avgör.
bb29 är han med initialerna L.L och barrys riktiga namn är Bendia Camara och dömdes till 13 års fängelse för hans inblandning i sushimordet
Citera
2025-02-26, 18:58
Medlem
Citat:
Ja alltså Ali som blev skjuten på sushirestaurangen blev ju det pga att han tagit på sig ett uppdrag att spränga porten till någon släkting åt räven, och mordet i sig var även det ett uppdrag som skytten tog på sig utan någon koppling till Foxtrot.

Stämmer, han står med på tröjorna, "Zikke", Isak Brandin. Hade han utfört mordet något år senare när de nya lagarna trätt i kraft skulle han garanterat få sitta på kåken några år.

Det är oerhört märkligt ja, var väl tidig kväll dessutom, i ett område med mycket rörelse.

Det vittnar om en extrem förändring i hela samhället när man sätter sig in i hela den här "beefen" som dessa småglin ägnar sig åt på sociala medier nu. Hur mördade dissas helt öppet av offentliga personer, och ännu yngre småglin utan någon som helst koppling till kriminalitet som härjar i kommentarerna och hejar på någon av sidorna likt ett fotbollslag

Han sköt på dörren där Rawas pappa stod skriven i Husby. Dagen innan tom om jag inte minns fel. Det var ju samma med pappan till han som var med på Efterlyst. De hade skjutit mot Rävens släkting. Samma kväll han blev mördad. Det här inlägget sammanfattar Foxtrot rätt på bra på den tiden.

(FB) Sex personer skjutna (varav 2 avlidna) i Farsta i södra Stockholm (2023-06-10)

Ja, samhället har blivit dysfunktionell. Visst är det många som blir hotade och utnyttjade men många söker sig till detta med för lite status.
Citera
2025-02-27, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g11
bb29 är han med initialerna L.L och barrys riktiga namn är Bendia Camara och dömdes till 13 års fängelse för hans inblandning i sushimordet

Tack för klargörandet.

Fan vad sjukt att jag kände igen honom direkt. Var kanske ett år sen jag läste FUPen och han är inte direkt med på många sidor.

Sjukt kass maskering 😂 Riktigt fuckface, men helt okej rappare. Synd bara att han kör på samma NPC-tugg som exakt alla andra.
Senast redigerad av jeffreythugga 2025-02-27 kl. 16:32.
Citera
2025-02-28, 07:29
Medlem
Citat:

dom har försökt mörda hezzy minst 2 gånger som hämnd, ena gången 13 maj 2024 fick hezzys sida tag tag i han som skulle skjuta och misshandlade o råna honom, andra gången 15 maj 2024 fick hezzys vänner också tag på skytten och drog med honom bakom ett lägenhetshus där de uppstod tumult och då blev en av dom (som själv inte ska ha varit kriminell) skjuten i huvudet men överlevde
Citera
2025-02-28, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g11
dom har försökt mörda hezzy minst 2 gånger som hämnd, ena gången 13 maj 2024 fick hezzys sida tag tag i han som skulle skjuta och misshandlade o råna honom, andra gången 15 maj 2024 fick hezzys vänner också tag på skytten och drog med honom bakom ett lägenhetshus där de uppstod tumult och då blev en av dom (som själv inte ska ha varit kriminell) skjuten i huvudet men överlevde

Tack för svar! De verkar inte ha varit speciellt lyckosamma. Hade Hezzys pappa också blivit utsatt för dåd?
Citera
2025-02-28, 15:49
Medlem
Citat:
Tack för svar! De verkar inte ha varit speciellt lyckosamma. Hade Hezzys pappa också blivit utsatt för dåd?
ja han och en till blev skjuten i deras hem 14 mars 2023
Citera
2025-03-02, 21:42
Medlem
Namn på BB29
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in