Citat:
Ursprungligen postat av
Abzid
Man ser bara lite av förarens ansikte och att de åks väldigt hetsigt. Ser ut som en person blir påkörd sedan sladdar föraren bilen o stannar bredvid Bo
Jag påtalade att det ser ut som att personen framför bilen är den som blir påkörd (även om det inte syns exakt förlopp) men någon annan påtalade då att det såg ut att vara samma person som rör sig framför bilen som sedan syns stå utanför bilen på passagerarsidan och som är den som skjuter B.O när han ligger på marken.
Allt detta händer på väldigt kort tid, det är knappt att man hinner uppfatta det om man inte spelar upp videon i slow motion. Så det gör att jag är samtidigt är lite tveksam till att det är B.O som syns framför bilen. Med tanke på hur snabbt händelseförloppet utspelar sig är det nog mer troligt att det är en av GM som rör sig framför bilen och snabbt går fram till BO på marken och skjuter.
Det ser dock ut som att den GM som står utanför bilen skjuter ett skott i motsatt riktning vid ett tillfälle. Det ser ut på samma sätt som när han skjuter mot B.O strax efter.
Kan vara nåt ljus eller patroner som flyger eller vad som helst egentligen men det var nåt jag la märke till och reagerade på.
https://imgur.com/a/ydUNtpZ