2023-09-30, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Är det verkligen lika förstörda?

Jag tycker det är betydligt mindre klandervärt att jubla åt ett mord än att mörda någon i alla fall.

Beteendet är likväl sjukt. Sök hjälp eller något. Logga in på kry.se och berätta vad du går igång på. Ett bra första steg, de kan ge dig en remiss.
Citera
2023-09-30, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Har det någon avgörande betydelse om det var samma dag eller dagen efter?

Det avgörande som jag ser det är att det blir så hotfullt att journalister blir tvungna att lämna platsen, helt jävla horribelt.
Som jag skrev, tror inte dessa människor vill leva i fred.
Varför ska de filma döda som hyenor?
Citera
2023-09-30, 23:34
Medlem
Citat:
Är det verkligen lika förstörda?

Jag tycker det är betydligt mindre klandervärt att jubla åt ett mord än att mörda någon i alla fall.

En person som utför mord behöver absolut inte roas av det medan en person som jublar över mord uppenbarligen roas av det. Och när man roas över mord på ungdomar och barn så skulle jag vilja påstå att man är en sociopat och troligtvis hör hemma på rättspsyk. Jag anser att det är sjukt oroväckande hur vuxna människor sitter på FB och skrattar och jublar åt mord på barn och samtidigt sitta och tycka att de är någon slags förebilder som fördömer brott.
Citera
2023-09-30, 23:34
Avstängd
Dumdrygs avatar
Citat:
Har det någon avgörande betydelse om det var samma dag eller dagen efter?

Det avgörande som jag ser det är att det blir så hotfullt att journalister blir tvungna att lämna platsen, helt jävla horribelt.
Som jag skrev, tror inte dessa människor vill leva i fred.

Men är det konstigt om folk motar bort journalister med kameror när den döde ligger kvar där?
Citera
2023-09-30, 23:43
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av primtal1
En person som utför mord behöver absolut inte roas av det medan en person som jublar över mord uppenbarligen roas av det. Och när man roas över mord på ungdomar och barn så skulle jag vilja påstå att man är en sociopat och troligtvis hör hemma på rättspsyk. Jag anser att det är sjukt oroväckande hur vuxna människor sitter på FB och skrattar och jublar åt mord på barn och samtidigt sitta och tycka att de är någon slags förebilder som fördömer brott.
Det sjuka beteendet här är att mörda. De här personerna tvingas inte att mörda. De väljer att mörda.
Citera
2023-09-30, 23:47
Medlem
Citat:
Det sjuka beteendet här är att mörda. De här personerna tvingas inte att mörda. De väljer att mörda.

Och när man inte ens inser att det är sjukt att roas över mord så saknar man några av de grundläggande egenskaperna som gör oss människor civiliserade.
Citera
2023-09-30, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Du har inte förstått något din parasit.
Du tror seriöst att de var där för att filma den omkomna?
Inte konstigt att det är som det är när människor är så fullkomligt ointelligenta och rent av dumma i huvudet som du, say no more!
Citera
2023-09-30, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Men är det konstigt om folk motar bort journalister med kameror när den döde ligger kvar där?
Så de motade bort journalister från den omkomne?
Ren och skär jävla lögn.
Journalisten var inte där för att filma den döda gangster ungen, den som tror det är fullkomligt dum i huvudet, är du dum i huvudet?
Dessa människor vill inte ha fred, de vill ha detta kaos, de vill inte att yttre världen skall se vad som händer i dessa områden, de vill inte ha ett ett slut på eländet. De törstar enbart efter blod och hämnd.
Citera
2023-09-30, 23:57
Medlem
Citat:
Du har inte förstått något din parasit.
Du tror seriöst att de var där för att filma den omkomna?
Inte konstigt att det är som det är när människor är så fullkomligt ointelligenta och rent av dumma i huvudet som du, say no more!
Man vill inte se sin kompis filmad oavsett? Eller sig själv när man chokad, ledsen?
Citera
2023-09-30, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Varför inte?
Gossen var inte oskyldig person.
Se på alla andra som dör som är oskyldiga.
Citera
2023-10-01, 00:01
Avstängd
Dumdrygs avatar
Citat:
Så de motade bort journalister från den omkomne?
Ren och skär jävla lögn.
Journalisten var inte där för att filma den döda gangster ungen, den som tror det är fullkomligt dum i huvudet, är du dum i huvudet?
Dessa människor vill inte ha fred, de vill ha detta kaos, de vill inte att yttre världen skall se vad som händer i dessa områden, de vill inte ha ett ett slut på eländet. De törstar enbart efter blod och hämnd.

Det är klart att de gjorde. Det verkar ju vara du som är dum i huvudet. Om anhöriga är på plats eller folk som känner BO och deras son eller kompis ligger där död på gräsmattan och journalister dyker upp med en kamera så hade ju vem som helst gjort samma sak.
Citera
2023-10-01, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Varför inte?
Gossen var inte oskyldig person.
Se på alla andra som dör som är oskyldiga.
Ok men chockade, ledsna människor kommer reagera så sluta gnälla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in