2023-09-28, 10:11
Medlem
Enligt instagramsidan som la upp dödsvideon så ska Adouli ha varit nära vän samt utfört ”smådåd” åt 5iftyy.
Citera
2023-09-28, 10:26
Medlem
GPS korrdiatorer var Ad*li dog exakt ? vart det på fotbollsplanen eller på parkeringen
Citera
2023-09-28, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fbc
Vilken jävla åsna filmar med sin telefon när de blir beskjutna och håller i en pistol med andra handen? Hans broder ligger på marken och blir beskjuten och den här jävla inavlade varelsen passar på att filma honom istället för att täcka honom. Patrask.
.

Det är ingen annan som blir beskjuten än personen på marken och det är alltså den jävla åsnan/ den här jävla inavlade varelsen som skjuter honom samtidigt som han filmar och personen på marken är INTE hans broder, ingen vän på något sätt.
Citera
2023-09-28, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1vargen
GPS korrdiatorer var Ad*li dog exakt ? vart det på fotbollsplanen eller på parkeringen

https://postimg.cc/dDC5ChRq

Bilden visar vart han blev skjuten, du kan jämföra med dörren samt räcket till höger.
Citera
2023-09-28, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertilkarlos
Känns som han blev dit lurad till bilen om han blev skjuten i ansiktet. Annars vad gjorde han så nära bilen . Han har säkert ståt o prata med passagerare framme sen passade han bak öppna dörren o skjuta han

Enligt uppgifter och vad även jag tyckte mig se när jag spelade upp videon väldigt långsamt så blev han först påkörd av bilen och när han sedan låg på marken öppnar de dörrarna och skjuter honom. Efter att personen i baksätet skjutit så kan man se att det skjuts ett till skott från vad som verkar komma från en person på passagerarsidan i framsätet (kan inte se om ngn dörr är öppen fram så kanske de bara vevade ned fönsterrutan och sköt 🤷🏼‍♀️).
Citera
2023-09-28, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigrinnan88
Enligt uppgifter och vad även jag tyckte mig se när jag spelade upp videon väldigt långsamt så blev han först påkörd av bilen och när han sedan låg på marken öppnar de dörrarna och skjuter honom. Efter att personen i baksätet skjutit så kan man se att det skjuts ett till skott från vad som verkar komma från en person på passagerarsidan i framsätet (kan inte se om ngn dörr är öppen fram så kanske de bara vevade ned fönsterrutan och sköt 🤷🏼‍♀️).

Med andra ord som man bädda får man ligga. Ingen förlust
Citera
2023-09-28, 11:23
Medlem
kanske lika bra att livet för honom tog slut , varken han eller någon av hans föräldrar har någon framtid att se fram emot , troligen var han bara en belastning för föräldrarna som för övrigt troligtvis skiter i vilket.
Citera
2023-09-28, 12:00
Medlem
Länk till video när han blir skjuten

https://filetransfer.io/data-package/ssvy3lwk#link
Citera
2023-09-28, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plasthandsken194

Viruslänk!
Citera
2023-09-28, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaslagenWasabi
Hur kan du helt ha missat den interna konflikten inom Foxtrot som blossat upp efter Kurdiska Räven mot Greken?

Ja, eller Jordgubbe. Och Kanelbulle, Prästkrage samt Här dansar herr Gurka. Alltså, kan vi inte bojkotta dessa mördares übertöntiga smeknamn och använda deras riktiga namn? Det här är ju på allvar, inte nån spelsajt för tioåringar. De sköt en tolvårig flicka i Norsborg, igår kunde de ha tagit livet av random unge på fotbollsträning. Kalla dem vid deras rätta namn.
Citera
2023-09-28, 12:12
Medlem
Mulhollands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasthandsken194

Kan du lägga upp videon på annat ställe?
Citera
2023-09-28, 12:25
Citat:
Ursprungligen postat av Jaqk
Ja, eller Jordgubbe. Och Kanelbulle, Prästkrage samt Här dansar herr Gurka. Alltså, kan vi inte bojkotta dessa mördares übertöntiga smeknamn och använda deras riktiga namn? Det här är ju på allvar, inte nån spelsajt för tioåringar. De sköt en tolvårig flicka i Norsborg, igår kunde de ha tagit livet av random unge på fotbollsträning. Kalla dem vid deras rätta namn.
Du har fullkomligt rätt, känns som folk tror att detta är en fotbollsmatch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in