2023-09-27, 13:19
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Jag har 3 lån hos min Sparbank (har Swedbanks internetbank) som alla heter lika, Bolånet 1år. Banken har satt dessa namn.
Nu vill jag ändra namn på dom så jag enklare kan skilja på dom.
Går det att byta namn på lånen i sin internetbank, på samma sätt som man kan ändra namn på sina konton?
Citera
2023-09-27, 13:29
Medlem
GregerMedeltids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enders.Aldebrink
Jag har 3 lån hos min Sparbank (har Swedbanks internetbank) som alla heter lika, Bolånet 1år. Banken har satt dessa namn.
Nu vill jag ändra namn på dom så jag enklare kan skilja på dom.
Går det att byta namn på lånen i sin internetbank, på samma sätt som man kan ändra namn på sina konton?

Det måste du nog fråga Swedbanks kundtjänst om. Den är tyvärr väldigt svår att få tag på, men de kan göra många saker som inte är möjligt på egen hand - t.ex. stänga konton.
Citera
2023-09-27, 13:34
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerMedeltid
Det måste du nog fråga Swedbanks kundtjänst om. Den är tyvärr väldigt svår att få tag på, men de kan göra många saker som inte är möjligt på egen hand - t.ex. stänga konton.
Deras kö gjorde att jag chansade att kolla här först
Men det bör väl vara en enkel sak för dom att göra, utan att man ska behöva skriva på en massa papper osv. Summorna är ju samma och de är ju bara namnet i min internetbank jag vill byta. Banken kan få kalla dom vad som helst.
Citera
2023-09-27, 18:13
Medlem
IWannaBeSedateds avatar
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in