2023-09-27, 03:25
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Det har varit mycket debatt om dating, matriarkat och skattefinansierad kvinnodominans i vårt samhälle. Kvinnor är hypergama och attraheras av män som står över dem i social och ekonomisk status. Glömde jag att säga att han ska ha ett sexpack, vara minst 185 cm lång och tjäna en miljon per år? Det berömda 666. Six feet tall, six pack, six figure salary. Vad har de flesta kvinnor själva att erbjuda för att förtjäna detta? Ingenting om ni frågar mig. Samtidigt är det fult för män att ställa krav på body count och sansat beteende hos kvinnor...

Vad säger ni: har unga kvinnor för högt ställda krav? Hur påverkar det parbildning och barnafödande i landet? Hur mår barn som växer upp i familjer med en ego-morsa? You be the judge.
Citera
2023-09-27, 04:10
Medlem
Det bästa man kan göra med dagens kvinnor är att man skiter i dem, då brukar deras ego få sig törn

Tyvärr saknar många svenska män denna förmåga eftersom dem tryckts ned av feminismen under lång tid. Feminismens motto 2023 är inte jämlikhet utan att knäcka männen så dem blir lättare att kontrollera.
Citera
2023-09-27, 04:11
Medlem
Problemet som inte dom förstår är att de får dela rätt friskt. Sen sitter dom ensamma 35 år gamla. Då hittar dom någon på tinder och blir gravida.
Citera
2023-09-27, 04:14
Medlem
De flesta kvinnor har ju mycket högre utbildning, på universiteten i Sverige är det snart 2/3 kvinnor. Män som är så korta som 185 cm har nog inget att komma med
Citera
2023-09-27, 04:24
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neix
Problemet som inte dom förstår är att de får dela rätt friskt. Sen sitter dom ensamma 35 år gamla. Då hittar dom någon på tinder och blir gravida.

Det stämmer. Top 10 % av män räcker inte för 75 % av kvinnorna. Ren matemetik att de måste dela eller bli svikna.
Citera
2023-09-27, 04:27
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birgerfurugaard
De flesta kvinnor har ju mycket högre utbildning, på universiteten i Sverige är det snart 2/3 kvinnor. Män som är så korta som 185 cm har nog inget att komma med

Äsch, de flesta kvinnor har ju bajsutbildningar inom genus och HR som ingen kommer att efterfråga i framtiden. Så: inte mycket att komma med där.
Citera
2023-09-27, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Det har varit mycket debatt om dating, matriarkat och skattefinansierad kvinnodominans i vårt samhälle. Kvinnor är hypergama och attraheras av män som står över dem i social och ekonomisk status. Glömde jag att säga att han ska ha ett sexpack, vara minst 185 cm lång och tjäna en miljon per år? Det berömda 666. Six feet tall, six pack, six figure salary. Vad har de flesta kvinnor själva att erbjuda för att förtjäna detta? Ingenting om ni frågar mig. Samtidigt är det fult för män att ställa krav på body count och sansat beteende hos kvinnor...

Vad säger ni: har unga kvinnor för högt ställda krav? Hur påverkar det parbildning och barnafödande i landet? Hur mår barn som växer upp i familjer med en ego-morsa? You be the judge.

Män tar största risken med att vara i en relation. Önskar män håller huvudet högt och vet sitt värde.

Ha en bra kontakt med din pappa. Det är meningen att han ska lära dig en massa saker. Efter några år är du den bästa versionen av dig själv, full av självförtroende. Mer attraktiv för en kvinna som är värd dig.
Citera
2023-09-27, 06:23
Medlem
Citat:

90% det var en hög procentandel... Det fetmarkerade är ju inte det minsta bra, finns många myndigheter som har ganska många kvinnor som springer runt och inte är professionella utan applicerar kvinnobeteende i arbetslivet med diverse härskartekniker etc...

Men dem som du förklarar behöver Jesus och Gud i sina liv, bortglömda kommer dessa människor att bli småningom om man fortfarande vill ha stängda ögon.

En kvinna ska erbjuda frid i en mans liv, inte ett helvete. Sedan om det kommer till vad en man kan erbjuda, om det bara är pengar och självaktning så är denna mans själ väldigt tom. Men leka barn leka bäst.

Jag tycker inte det är fult att ställa krav på body counts, samma angående män, men om du ångrar ditt sätt att vara så är du på god väg och sådana kvinnor kan jag uppskatta... Det finns värde i att ställa sådana krav, men att ställa krav på en man som ska se ut på ett sätt och sukta efter pengar är likvärdigt med noll värde.

Det spelar ingen roll hur "bra uppfostran" du har, håll dig till orden så kommer det att ordna sig... Svårare än så behöver det inte att vara, allt finns tillgängligt och nära till hands... Det handlar ju lite om vilken sida man vill prioritera.
Senast redigerad av Locho 2023-09-27 kl. 06:26.
Citera
2023-09-27, 07:29
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Äsch, de flesta kvinnor har ju bajsutbildningar inom genus och HR som ingen kommer att efterfråga i framtiden. Så: inte mycket att komma med där.

Kvinnor tar även upp platser på ingenjörsutbildningar, för att sedan inte arbeta som det, utan i bästa fall som projektledare. Kvinnor saknar intresse, passion och intresse för ämnet.

De älskar däremot pengar och status, vilket förklarar varför de söker sig mot vissa yrken och titlar, där de knuffar undan män som faktiskt har passion och intresse vilket hade kunnat ge upphov till nya framsteg.

Samma sak inom medicin, där kvinnor blir läkare för att sedan inte arbeta som läkare eller bara jobba 50%, vilket leder till brist på läkare. Det krävs två eller fler kvinnliga läkare för att utföra samma arbete som en manlig läkare som arbetar 110%....
Citera
2023-09-27, 08:37
Medlem
sommarlovs avatar
Det stämmer.
Har man passerat 40 är man fan osynlig.
Vad som är riktigt knäppt är att när de tvingas tala med mig, och de inser allt jag uppnått i livet utan de där 666 som nämns i trådstarten så krockar deras ansiktsuttryck.
Det är som att de vägrar acceptera att man man vara framgångsrik ändå.

Att samma kvinnor kan vända sig mot en ekonomisk flykting som verkligen saknar all status, och i det närmaste dräggla under samtalet, äcklar mig.
Citera
2023-09-27, 08:48
Medlem
SexgalenZombies avatar
Kvinnor vill utnyttja män. Det är deras drivkraft att skaffa eller behålla en man. Punkt slut.

Män däremot behöver inte utnyttja kvinnor, behöver inget från kvinnor varken deras pengar, deras hjälp med att sköta hemmet, eller ens att uppfostra sina barn. Vilket förklarar varför de flesta män gillar de flesta kvinnor: vi behöver inte utnyttja dom för att känna att vi gillar dom.

Eftersom kvinnor utnyttjar män så finner de färre män attraktiva då kvinnor själva tjänar mer pengar, eller bor större eller bättre än män, för mannen måste alltid tjäna mer eller ha mer för att hon ska kunna utnyttja honom. Annars blir ju hon utnyttjad av honom "känner" hon, och ignorerar att han skulle beskydda henne och försörja henne vid behov, något kvinnor aldrig gör för sina män. De lämnar männen, och finner någon ny vilket sker lätt och utan skam för kvinnor för män som inte är möjliga att utnyttja är inte män enligt kvinnor.

När män väl insett denna sanning, så förändras synen på kvinnor. Kvinnor är parasiter, och ju mer hon tror och tycker att hon kan utnyttja honom, desto mer attraktiv tycker hon att han är.

Män som gör sig maximalt attraktiva sänder ut budskapet "Vem vill utnyttja mig?" och "Detta har jag att erbjuda!". Det är som att be om problem att be om att bli utnyttjad. Läs tråden här på forumet om Rickard Olsson tv-programledaren för ett konkret exempel hur yngre kvinna plockade honom på flera miljoner kronor på bara två år, när allt han vill var att finna kärlek...

Män som inte vill bli utnyttjade, för att kunna bli bortkastade som engångsartiklar och ersatta av någon ny nyttig idiot, förlorar intresset för kvinnor.

Kvinnor har rättigheter som män, men inga skyldigheter mot män. Det är problemet. Kvinnor förväntas vara lika ansvarstagande som barn, och blir det krig förväntas män dödas vid fronten när kvinnor reser till grannländer. Män dör på jobbet i fredstid då de utför väsentliga viktiga jobb åt samhället, och de får ingen uppskattning av kvinnor. Tänk sophämtare och avloppsarbetsre, lastbilschaufförer mfl.
Senast redigerad av SexgalenZombie 2023-09-27 kl. 09:06.
Citera
2023-09-27, 08:49
Avslutad
Citat:

Ahaaa, är det vad det betyder ? Och jag som trodde det var djävulens siffra , hahahaha

Vad har kvinnor att erbjuda? Jag antar varje kvinna är unik och det hon har att erbjuda är sig själv. hela henne och hennes personlighet. Vad mer vill du ?
Senast redigerad av Stalkerdelux 2023-09-27 kl. 08:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in