Citat:
Ursprungligen postat av
Kip.Kinkel
Det har varit mycket debatt om dating, matriarkat och skattefinansierad kvinnodominans i vårt samhälle. Kvinnor är hypergama och attraheras av män som står över dem i social och ekonomisk status. Glömde jag att säga att han ska ha ett sexpack, vara minst 185 cm lång och tjäna en miljon per år? Det berömda 666. Six feet tall, six pack, six figure salary. Vad har de flesta kvinnor själva att erbjuda för att förtjäna detta? Ingenting om ni frågar mig. Samtidigt är det fult för män att ställa krav på body count och sansat beteende hos kvinnor...
Vad säger ni: har unga kvinnor för högt ställda krav? Hur påverkar det parbildning och barnafödande i landet? Hur mår barn som växer upp i familjer med en ego-morsa? You be the judge.
90% det var en hög procentandel... Det fetmarkerade är ju inte det minsta bra, finns många myndigheter som har ganska många kvinnor som springer runt och inte är professionella utan applicerar kvinnobeteende i arbetslivet med diverse härskartekniker etc...
Men dem som du förklarar behöver Jesus och Gud i sina liv, bortglömda kommer dessa människor att bli småningom om man fortfarande vill ha stängda ögon.
En kvinna ska erbjuda frid i en mans liv, inte ett helvete. Sedan om det kommer till vad en man kan erbjuda, om det bara är pengar och självaktning så är denna mans själ väldigt tom. Men leka barn leka bäst.
Jag tycker inte det är fult att ställa krav på body counts, samma angående män, men om du ångrar ditt sätt att vara så är du på god väg och sådana kvinnor kan jag uppskatta... Det finns värde i att ställa sådana krav, men att ställa krav på en man som ska se ut på ett sätt och sukta efter pengar är likvärdigt med noll värde.
Det spelar ingen roll hur "bra uppfostran" du har, håll dig till orden så kommer det att ordna sig... Svårare än så behöver det inte att vara, allt finns tillgängligt och nära till hands... Det handlar ju lite om vilken sida man vill prioritera.