2023-11-26, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Och vad vill du med det, nekas finns försök till sexköp av samma orsak?

Hans eget uttalande i förhör att han inte köpte sex på grund av sin dåliga andedräkt.
Citera
2023-11-26, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Honecker
Hans eget uttalande i förhör att han inte köpte sex på grund av sin dåliga andedräkt.

Det låter som du ljuger igen nu, han har knappast sagt att han skulle ha köpt sex om han inte hade haft dålig andedräkt. En himla massa lögner från dig, du är helt manisk.
Citera
2023-11-26, 10:15
Medlem
Citat:
Det låter som du ljuger igen nu, han har knappast sagt att han skulle ha köpt sex om han inte hade haft dålig
andedräkt. En himla massa lögner från dig, du är helt manisk.

”Jag blev inte erbjuden sex. Jag har i och för sig dålig andedräkt det kan ju vara det.” sa Patrick Sommerlath i polisförhöret.

Hur tolkas det än att han skulle ha köpt sex om det inte varit pga hans dåliga andedräkt?
Senast redigerad av Paul.Honecker 2023-11-26 kl. 10:19.
Citera
2023-11-26, 10:24
Medlem
Citat:
”Jag blev inte erbjuden sex. Jag har i och för sig dålig andedräkt det kan ju vara det.” sa Patrick Sommerlath i polisförhöret.

Hur tolkas det än att han skulle ha köpt sex om det inte varit pga hans dåliga andedräkt?

Du ljög alltså för det där betyder inte att han skulle ha köpt om det inte var för andedräkten. Det betyder att han kanske inte blev erbjuden pga det.

Du är en mytoman.
Citera
2023-11-26, 10:40
Medlem
Citat:
Du ljög alltså för det där betyder inte att han skulle ha köpt om det inte var för andedräkten. Det betyder att han kanske inte blev erbjuden pga det.

Du är en mytoman.

Han skyller på sig själv och skyller på sin dåliga andedräkt och utifrån den tolkningsfrasen så är det han som är en mytoman.
Senast redigerad av Paul.Honecker 2023-11-26 kl. 10:42.
Citera
2023-11-26, 10:42
Medlem
Citat:
Han skyller ifrån sig och skyller på sitt dåliga andedräkt.

Och du ljög och sa att han sagt att han skulle ha köpt annars. Du är en mytoman.
Citera
2023-11-26, 10:45
Medlem
Citat:
Och du ljög och sa att han sagt att han skulle ha köpt annars. Du är en mytoman.

Mytomanen är Patrick Sommerlath som skyller sin dåliga andedräkt på varför han inte köpte sex.
Citera
2023-11-26, 10:46
Medlem
Citat:
Mytomanen är Patrick Sommerlath som skyller sin dåliga andedräkt på varför han inte köpte sex.

Fast nu ljuger du igen, han dass att det kanske var därför han inte blev erbjuden.
Citera
2023-11-26, 10:49
Medlem
Citat:
Fast nu ljuger du igen, han dass att det kanske var därför han inte blev erbjuden.

Var står kanske någonstans?

”Jag blev inte erbjuden sex. Jag har i och för sig dålig andedräkt det kan ju vara det.”
Citera
2023-11-26, 10:52
Medlem
Citat:
Vad står kanske någonstans?

”Jag blev inte erbjuden sex. Jag har i och för sig dålig andedräkt det kan ju vara det.”

Du citerade det ovan men det är du som ska styrka att han sagt att han skulle köpt annars. Det klarare du inte när jag bad om citat.

Du kan liksom inte sluta ljuga ens när byxorna är neddragna på dig och du står där med bar rumpa.
Citera
2023-11-26, 10:59
Medlem
Citat:
Du citerade det ovan men det är du som ska styrka att han sagt att han skulle köpt annars. Det klarare du inte när jag bad om citat.

Du kan liksom inte sluta ljuga ens när byxorna är neddragna på dig och du står där med bar rumpa.

Du, bar rumpan är ingen mindre än Patrick Sommerlath och hans dåliga andedräkt som han ursäktade sig med är inte inget polisen eller åklagaren trodde.

Tror inte ens förskolebarn skulle tro på det påståendet.
Citera
2023-11-26, 11:10
Medlem
Aftonbladet intervjuade Patrick Sommerlath om misstankarna att ha köpt sex då han förekommer i andra utredningar om sexköp:

Citat:
Redan förra året gjordes en stor utredning om sexköp på massagesalonger.
Även då förekom Patrick Sommerlaths namn i utredningen, men den huvudmisstänkte då var en välkänd företagsledare.

Polisen valde dock att gå vidare i det senaste fallet, som slutade med att han gömde sig för att slippa ställas inför rätta:

Citat:
Polisen har nu gått vidare med misstankarna gällande Patrick Sommerlath som har koppling till kungafamiljen.
I samband med den tidigare utredningen bekräftade han att han hade besökt massagesalonger, men nekade till att han köpt sex.
Senast redigerad av Paul.Honecker 2023-11-26 kl. 11:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in