Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-26, 19:32
Medlem
Tröttnar man på att göra nakenbilder av klasskompisarna kan man alltid posera dem i nazistuniform, med IS-fana eller vad man nu menar slår hårdast. En fejkad filmsekvens där en impopulär lärare ser ut att ge en elev en örfil. Möjligheterna för sattyg är outtömliga.
Citera
2023-09-26, 19:38
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Är det inte ganska bra egentligen. All porr kommer att kunna autogenereras utan mänsklig inblandning. Färre tjejer som jobbar i den smutsiga branchen.

Blir bara snubbar kvar i branchen då?
Citera
2023-09-26, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xigege
Alltså blir konsekvensen att ingen länge bryr sig om nakenbilder. Just så som det borde vara. Angår inte dig eller arbetsköparen, inte heller kommers- eller statsmedier. Vi kan äntligen lämna det biblicistiska stadiet.

Förutom då om nakenbilder sprids på din dotter eller fru. Det är givetvis inte okej enligt dig.
Citera
2023-09-26, 20:20
Medlem
Ballooonies avatar
Alla är likadana kålsupare så lika bra vi får veta om det.

Vad vi går för.
Citera
2023-09-26, 20:28
Medlem
HejaFinlands avatar
Effekten blir nog att allt sådant kommer räknas som riktiga bilder juridiskt; man kommer gå på uppsåtet. Annars skall domare jämföra om flickorna faktiskt ser ut så nakna? Uppsåtet är ju att misskreditera eller vad det nu heter juridiskt.
Citera
2023-09-26, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trefemmor
Eller folk som vill sätta dit någon kan ju typ ta dens "identitet" och skriva med barn
Jaa exakt....
Citera
2023-09-26, 20:55
Medlem
Xigeges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rante-sankningar
Förutom då om nakenbilder sprids på din dotter eller fru. Det är givetvis inte okej enligt dig.

Jag är den första att sprida nakenbilder på min fru eller flickvän! Därför behövs inga AI-genererade bilder för det ändamålet.

För dottern kan det bli problematiskt om denna är minderårig, och det är då en annan gren av lagstfitningen som träder in. Om hon är myndig lägger jag mig inte i, utan konstaterar att jon måste vara mycket populär och eftertraktad om man har sådana fantasier om henne.

Undrar vidare varför dottern är viktigare än sonen i detta avseende? Dina sexuella hierarkier verkar gammalmodiga.
Citera
2023-09-26, 20:57
Medlem
Citat:
Jag är den första att sprida nakenbilder på min fru eller flickvän! Därför behövs inga AI-genererade bilder för det ändamålet.

För dottern kan det bli problematiskt om denna är minderårig, och det är då en annan gren av lagstfitningen som träder in. Om hon är myndig lägger jag mig inte i, utan konstaterar att jon måste vara mycket populär och eftertraktad om man har sådana fantasier om henne.

Undrar vidare varför dottern är viktigare än sonen i detta avseende? Dina sexuella hierarkier verkar gammalmodiga.

Kalla det gammalmodigt, men att skydda sin dotter från sexuella och psykiska övergrepp är din plikt som far. Inte konstigt att svenska flickor hatar sina beta-pappor.
Citera
2023-09-26, 21:00
Medlem
Xigeges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rante-sankningar
Kalla det gammalmodigt, men att skydda sin dotter från sexuella och psykiska övergrepp är din plikt som far. Inte konstigt att svenska flickor hatar sina beta-pappor.

Jag är en modern sigmapappa som vet att preemptivt ta udden av sådana potentiella angrepp genom att själv fota dottern näck och lägga ut. Så att det blir ordentligt gjort.
Citera
2023-09-26, 21:01
Medlem
Citat:
Jag är en modern sigmapappa som vet att preemptivt ta udden av sådana potentiella angrepp genom att själv fota dottern näck och lägga ut. Så att det blir ordentligt gjort.

Okej. Lycka till med det.
Citera
2023-09-26, 21:02
Medlem
Haajibs avatar
Att Photoshoppa folk är inget nytt, tror till och med att man redan på 60-talet klippte ur huvuden av folk på bild och satte in på nakenbilder.
Citera
2023-09-26, 21:03
Medlem
Citat:
Alltså blir konsekvensen att ingen länge bryr sig om nakenbilder. Just så som det borde vara. Angår inte dig eller arbetsköparen, inte heller kommers- eller statsmedier. Vi kan äntligen lämna det biblicistiska stadiet.
Något problem med Bibeln eller?

Bespara oss ateistisk propaganda, människan har i alla tider känt naturlig skam över nakenhen. Det är bara naturfolk som lever i neolitikum och perveterade ateister som tycker om att gå näck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in