2023-09-25, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Är väl knappast så att han måste avskedad. Man kan väl omplacera människan.

Jag tycker det var rätt att han fick behålla jobbet så tycker jag inte han ska omplaceras, han trodde ju han var själv på tåget och detta är ju ingenting som har med hans jobb att göra eller drabbar det, lite skam har väl han känt men inget som påverkar han skulle jag tro.
Citera
2023-09-25, 23:39
Medlem
Ja, man kan uppenbart ha olika åsikter i den frågan. Men jag tycker fortfarande att onarerande på tåg är i grövsta laget för att jag ska vilja se mellan fingrarna.
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstBerg
Jag tycker det var rätt att han fick behålla jobbet så tycker jag inte han ska omplaceras, han trodde ju han var själv på tåget och detta är ju ingenting som har med hans jobb att göra eller drabbar det, lite skam har väl han känt men inget som påverkar han skulle jag tro.
Citera
2023-09-25, 23:41
Medlem
Ja man får änna hoppas att han är störd på riktigt. Annars måste det ju kännas jävligt jobbigt just nu tycker man.
Citat:
Ursprungligen postat av Ellestrandh
Är det bara jag som tänker på Eddie Medusas fantastiska låt ”Den runkande spårvagnschauffören”

Detta är både tragiskt och jävligt roligt.
Hur fan kommer man på att man ska runka ombord på tåget
Citera
2023-09-25, 23:48
Medlem
Citat:
Ja, man kan uppenbart ha olika åsikter i den frågan. Men jag tycker fortfarande att onarerande på tåg är i grövsta laget för att jag ska vilja se mellan fingrarna.

Han var ju ensam trodde han, att köra en skinn hiss är ju bara nåt som han säkert gjort tidigare på jobbtoa och hotellrum. Hade varit värre om han stått utanför ett dagis tycker jag.
Citera
2023-09-25, 23:51
Medlem
Man är väl aldrig ensam på ett tåg alltså. Det kan gå förbi någon. Tågvärden kan dyka upp. Det är övervakningskameror ... det måste väl ändå en blivande domare begripa. Kan han inte vänta tills han kommer hem är det ju något fel. Sen finns det väl toa på tåget. Varför gick han inte dit, idioten
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstBerg
Han var ju ensam trodde han, att köra en skinn hiss är ju bara nåt som han säkert gjort tidigare på jobbtoa och hotellrum. Hade varit värre om han stått utanför ett dagis tycker jag.
Senast redigerad av noden 2023-09-25 kl. 23:53.
Citera
2023-09-25, 23:54
Medlem
TeamAbruptos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Alla kan göra bort sig på fyllan. Fan vad alla är skitnödiga här inne nuförtiden!

Att göra bort sig på fyllan är att kalla någon fet, att dansa för mycket på en personalfest, att spy upp middagen, att prata om för mycket som är privat som man sedan skäms för dagen efter. Att runka på ett tåg framför någon - det innebär att han inte suttit inne på toan och runkat utan helt jävla öppet. Det är inte att göra bort sig.

En vanlig människa skulle antagligen få sparken men "finare" folk är det andra regler för.
Citera
2023-09-25, 23:56
Medlem
Kan bara hålla med dig. Tycker helt klart att det är ett tecken på ett djupare problem här.
Citat:
Ursprungligen postat av TeamAbrupto
Att göra bort sig på fyllan är att kalla någon fet, att dansa för mycket på en personalfest, att spy upp middagen, att prata om för mycket som är privat som man sedan skäms för dagen efter. Att runka på ett tåg framför någon - det innebär att han inte suttit inne på toan och runkat utan helt jävla öppet. Det är inte att göra bort sig.

En vanlig människa skulle antagligen få sparken men "finare" folk är det andra regler för.
Citera
2023-09-26, 00:06
Medlem
Citat:
Man är väl aldrig ensam på ett tåg alltså. Det kan gå förbi någon. Tågvärden kan dyka upp. Det är övervakningskameror ... det måste väl ändå en blivande domare begripa. Kan han inte vänta tills han kommer hem är det ju något fel. Sen finns det väl toa på tåget. Varför gick han inte dit, idioten

Vet inte hur ofta du åker tåg, men jag har inte sätt några kameror eller tänkte på det, nämns ju inte att det finns på kamera i målet.

Åker man tåg från Stockholm så slutar tågvärdarna komma in i vagnen efter Hudiksvall. Satt själv i en tågvagn från Söderhamn, satt då ii ett stopp på 40 minuter utan tågvärden ens dök upp,.
Citera
2023-09-26, 00:14
Medlem
Hur som helst, en underbar rubricering 😄
Citera
2023-09-26, 00:51
Medlem
Miys avatar
Citat:
Nej, det är det de allra flesta aldrig har gjort hur dyngraka de än varit

Antar att du aldrig åkt längre sträckor.

Dessutom behöver man inte vara "dyngrak" för att onanera. Prova nykter det är lika skönt det med.
Citera
2023-09-26, 01:00
Medlem
outback4s avatar
Han är säkert kompis med en annan ful gubbe inom rättsväsendet, Göran Lambertz, så inte konstigt han kommer undan..
Citera
2023-09-26, 01:11
Medlem
Maulcas avatar
Även akademiker, såväl advokater och fiskaler som domare blir upphetsade. Vi vet icke vad som inträffar bakom lykta dörrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in