• 1
  • 2
2023-09-25, 07:20
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheWinnerGoesUp
Jag har haft nära kontakt med polis sedan 90-talet, de menar att kontrollen är tappad för länge sedan. Nu känner jag folk uppe i den riktiga makten och jag kan berätta – makten VILL att Sverige går åt helvete.
Visst är det så, det är uppenbart, att inte fler inser det visar klart och tydligt att svensken är mentalt handikappad!
Citera
2023-09-25, 11:07
Medlem
Citat:
Jag har haft nära kontakt med polis sedan 90-talet, de menar att kontrollen är tappad för länge sedan. Nu känner jag folk uppe i den riktiga makten och jag kan berätta – makten VILL att Sverige går åt helvete. Det är MÄN, alltså bögar som drar i trådarna. Jag är så jäkla imponerad, de har verkligen med militärisk precision skjutit Sverige i sank. Inte mig emot, jag får gå på fina kalas och tom träffa kändisar...
Problemen drabbar inte mig, jag har mitt på det torra!

Det är alltså bögarnas fel?
Hahaha
Citera
2023-09-25, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpansson
Enligt blåljusbilder (instagram) är det oklart när detta ska ha inträffat.
Men enligt Aftonbladet finns det vittnesuppgifter om att man hört höga smällar på natten.

På alla bilder som publicerats i media är det dagsljus.

Har detta alltså anmälts dagen efter?
Är det lägenhetsinnehavaren själv som upptäckt skotthålen?

Saxat från polisens ”helgrapport” på Facebook:
”Försök till mord & Grovt vapenbrott, Västerhaninge. Polispatrull upptäcker under rutinpatrullering två stycken skotthål i en inglasad balkong på adressen. Enligt vittnesuppgifter har okänd gärningsman avlossat skott mot bostaden någon gång under natten, ingen har dock kontaktat polis.”

Intressant att ingen ringer polisen när nån skjuter i ett bostadsområde. 🤔
Citera
2023-09-25, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knastrarn
”Försök till mord & Grovt vapenbrott, Västerhaninge. Polispatrull upptäcker under rutinpatrullering två stycken skotthål i en inglasad balkong på adressen. Enligt vittnesuppgifter har okänd gärningsman avlossat skott mot bostaden någon gång under natten, ingen har dock kontaktat polis.”

Kanske ej hört, men med tanke som allt händer så har man blivit van me skottlossningar och sprängningar.

Carlos arias verkar nu vara i konflikt me röven.
Citera
2023-09-25, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knastrarn

Mycket märkligt att ingen ringde polisen!
Citera
2023-09-25, 20:23
Medlem
Citat:
Jag har haft nära kontakt med polis sedan 90-talet, de menar att kontrollen är tappad för länge sedan. Nu känner jag folk uppe i den riktiga makten och jag kan berätta – makten VILL att Sverige går åt helvete. Det är MÄN, alltså bögar som drar i trådarna. Jag är så jäkla imponerad, de har verkligen med militärisk precision skjutit Sverige i sank. Inte mig emot, jag får gå på fina kalas och tom träffa kändisar...
Problemen drabbar inte mig, jag har mitt på det torra!

Det känns på nåt sätt att det är så, som du skriver! Men VAD är det logiska i att trasa sönder ett land genom att på olika nivåer acceptera detta sinnessjuka våld?

Alltså HUR tjänar nån på det?
Citera
2023-09-25, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpansson
Från Aftonbladet:

Polisen har under eftermiddagen haft en insats på en adress i Västerhaninge Söder om Stockholm.
Enligt uppgifter till Aftonbladet ska det handla om en misstänkt skjutning.
På adressen bor en person med nära koppling till Rawa ”Kurdiska räven” Majid.
Flera polisbilar och tekniker befann sig på adressen under söndagen.
Enligt polisen handlade det om ett utredningsarbete. Ingen person ska ha kommit till skada.
– Det är ett utredningsärende, det är en bostad som har fått skadegörelse så vi ska titta på vad det är. Vi ska ha tekniker på plats för att undersöka vad det kan röra sig om för skador och om det är så att det skulle kunna komma från en kula, säger Mats Eriksson, presstalesperson på polisen region Stockholm.
Uppgifter: Känd sedan tidigare
Enligt Aftonbladets uppgifter ska det ha hörts skott i området inatt. På adressen bor en person med nära koppling till Rawa Majid och hans nätverk Foxtrot.
Mannen har förekommit i polisutredningar och har bland annat varit misstänkt för grovt vapenbrott.
Bilder från utredningar visar hur han synts på bilder tillsammans med Rawa Majid och andra personer med kopplingar till Foxtrotnätverket.
Rawa Majid, som är internationellt efterlyst, misstänks ligga bakom ett stort antal grova brott i Sverige under de senaste åren.
De senaste veckorna har en splittring inom Foxtrotnäverket resulterat i flera nya mord, mordförsök och sprängningar.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ing-mot-bostad

Jävla trams och sabotera för andra som bor i området, ska dom mörda nån så behöver dom lära sig att gör det ordentligt
Citera
2023-09-26, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acekorv
Det är alltså bögarnas fel?
Hahaha

Antar att de med lite makt består av bögar, pedofiler och satanister. Allt där djupa staten kan ha hållhakar på de som styr så de verkligen lyder. Sen tror jag att de vill ha fortsatt kriminalitet, skjutningar, sprängningar etc då det bidrar till distraktion från all skit de sysslar med och gör mot oss.
Citera
2023-09-26, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissElsa
Antar att de med lite makt består av bögar, pedofiler och satanister. Allt där djupa staten kan ha hållhakar på de som styr så de verkligen lyder. Sen tror jag att de vill ha fortsatt kriminalitet, skjutningar, sprängningar etc då det bidrar till distraktion från all skit de sysslar med och gör mot oss.

Ok foliehatt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in