2023-09-29, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Vet inte hur NBA ser ut just nu, verkar vara splittring inom det gänget också men de har ju krig mot HSL så de borde kunna vara allierade med 24K då de har gemensamma fiender.

Angående Ayye så vet jag inte ens var infon kom att han sitter i Spanien? Var har ni läst det? Det är säkert en annan ”tidigare Shottazmedlem” som de menar i artikeln men mina första misstankar är ayye då man brukar kalla honom som en ex-shottaz medlem

Hans syster sa under direktsändning på SVT.
Citera
2023-09-30, 00:21
Medlem
Någon som kan länka videon?
Ocensurerad
Citera
2023-09-30, 00:34
Medlem
boqpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assar-Korv
Korrekt, de små svaga tunna somalierna eller dito otränade somaliska fetknoppar måste ha skjutvapen för att våga. Hederliga knytnävar törs de inte lita på. Helt fenomenalt degenererat inavlat jävla folkslag.

Somalierna är inte inavlade. ALLA från Somalia är likadana, då kallas det genetik.
Jag hade inte ens smutsat ner min skosula på en av dem.
Citera
2023-09-30, 02:11
Medlem
Det är askeby grabbarna som ligger bakom misshandeln dom har täta band till Hagalund.
Citera
2023-09-30, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public.Enemy
Det är askeby grabbarna som ligger bakom misshandeln dom har täta band till Hagalund.
Är dom kopplade till Shottaz/SSA?
Citera
2023-09-30, 10:29
Medlem
Det blev alltså ingen video?
Tråden övergick istället till ett tjafs ifall östermalm eller ghettona har mest bombattentat… flashback i ett jävla nötskal.

Vi behöver mer snorungar som hänger här dom får sånna videos på sina tiktoks osv
Citera
2023-09-30, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Är dom kopplade till Shottaz/SSA?

Ja det är dom de är heybes vänner
Citera
2023-10-01, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public.Enemy
Ja det är dom de är heybes vänner
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...holms-gangkrig

denna videon?
Citera
2023-10-01, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valhall.1
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...holms-gangkrig

denna videon?

Hagalund grabbar förmodligen
Citera
2023-10-01, 06:08
Medlem
Det var fan den mest pixlade videon jag sett i hela mitt jävla liv
Citera
2023-10-01, 08:42
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Det var en konstig skriven artikel. Allt enligt en uppgiftslämnare. Det har funnits en konflikt med DP och 24K sen lång tid tillbaka. Det står en tidigare medlem i Shottaz med. Är det inte 4 life? Vem kan det vara? Att det är en av ledarnas lillebror har förmodligen stor betydelse här. Storebrodern hade redan 2017 gett Hjulstabarnen ett arsenal av vapen som han skriver i sms till en HSL ledare. Hjulstabarnen skriver bokstavligen att de ser en medlem i 24K och frågar om det finns pengar. Står i fupen om advokaterna.
Så vad är saken med ny konflikt?
Det står att det har blivit två skjutningar men finns det tråd om andra skjutningen?
Underrubriken till texten nedan är ”Orsaken till konflikten är ännu oklar”.
Ja 24K, HSL/DP/Hjulstabarnen konflikten finns i musikvideos, både hur man sköt och inte sköt i situationer.
Citat:
Ursprungligen postat av Analfett
Det blev alltså ingen video?
Tråden övergick istället till ett tjafs ifall östermalm eller ghettona har mest bombattentat… flashback i ett jävla nötskal.
Vi behöver mer snorungar som hänger här dom får sånna videos på sina tiktoks osv
Tråden övergick inte till ett tjafs om östermalm, den handlar om att en från DP/Hjulstabarnen blev misshandlad där. Antalet som blir misshandlade, knivade, skjutna, och antalet sprejningar pch bombningar där bara ökar, eftersom det inte bara är DP/Hjulsta och FLG/SSA där, i stort sett alla är där och då blir det en massa misshandlade, knivade, skjutna och och sprejningar pch bombningar där. Inte bara Stureplan
En massa oskyldiga som bor där kommer såklart drabbas, både barn och gamla. En kallekula går ju genom väggar och en massa bomber kommer såklart inte kunna kontrolleras.
Senast redigerad av becko 2023-10-01 kl. 08:55.
Citera
2023-10-01, 15:53
Medlem
Här har ni ocensurerade versionen : https://streamable.com/zfbby1

Misshandeln begått av rinkeby/hagalund kopplade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in