2024-08-29, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilovesummer
Tyvärr så är Google pixel 9 bättre än iPhone, billigare men mer värt för pengarna. iPhone 15 kostar 11000kr spänn och inte värt priset.

Ja så kan ju du såklart tycka för din egen del, men andra kan tycka annorlunda eller tvärtom.
Citera
2024-08-29, 08:21
Medlem
hopp1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Ja så kan ju du såklart tycka för din egen del, men andra kan tycka annorlunda eller tvärtom.

Fel. Det handlar inte om tyckande, utan om att jämföra fakta.
Citera
2024-08-29, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hopp1
Fel. Det handlar inte om tyckande, utan om att jämföra fakta.

Fast olika personer/användare kan värdera fakta olika, utifrån olika behov etc

Sen kan vi ju se i denna redovisning av specifikationer att Pixel 9 inte klår iPhone 15 Pro på alla punkter

https://www.gsmarena.com/compare.php...idPhone2=12557

Bra lurar båda två för den/de som tycker de passar deras behov, kassa, och förutsättningar. Och de ligger ju ungefär likvärdigt i pris med
Senast redigerad av Dr Tinnitus 2024-08-29 kl. 08:55.
Citera
2024-09-05, 01:43
Medlem
On du är seriöst intresserad av foto/video så är den absolut värd pengarna. Annars klarar du dig lika bra med någon äldre modell.
Citera
2024-09-18, 15:30
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Funderar på att byta upp mig i slutet av nästa år till en Iphone 16, eller vad som är mest aktuellt, nyast då - nu har jag redan en Iphone 15 PRO, 256G. Hur mycket tror ni jag kan få för en begagnad lur då (slutet av nästa år, 2025)? Om jag tagit väl hand om den och det knappt synts att den använts - det är så jag plägar behandla min elektronik...

Vad tror ni?
Citera
2024-09-18, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Funderar på att byta upp mig i slutet av nästa år till en Iphone 16, eller vad som är mest aktuellt, nyast då - nu har jag redan en Iphone 15 PRO, 256G. Hur mycket tror ni jag kan få för en begagnad lur då (slutet av nästa år, 2025)? Om jag tagit väl hand om den och det knappt synts att den använts - det är så jag plägar behandla min elektronik...

Vad tror ni?
Varför betala tusenlappar för en uppdatering du knappt kommer känna av?
Citera
2024-09-18, 15:39
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av segernisse
Varför betala tusenlappar för en uppdatering du knappt kommer känna av?

Det var inte frågan, dock...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in