2023-09-23, 11:22
Medlem
Jag skapar en ny tråd för bara massa gammalt i tidigare.

Fattar inte grejen med alkohol, varierar så mycket. Står på 60 mg och 40 mg vid lunch.

När jag ska ut och festa så tar jag antingen ingen lunchdos ( blir bara trött och full som vanligt).

Några gånger tar jag 40 mg typ 2-3 öl inne, då blir jag sjukt social glad mtk energi ( lite hetsig) men kan kontrollera mig hehe.

Men när jag tagit 40 mg en timme INNAN alkohol, då blir jag helt skev, trött, inåt ingen energi otaggad och känner mig så nykter fast jag är typ 8 öl in. Vill hem ej prata med folk, är vanligtvis en sjukt social och glad person.

Vill höra hur ni påverkas! Fattar att det är individuellt, men vill bara hitta en najs kombo.
Citera
2023-09-23, 12:10
Medlem
Elvanse är ADHD-medicin, centralstimulerande. Alkohol är lite lurigt då det kan också vara centralstimulerande i låga doser men i höga så somnar nu. Det känns som en dålig kombo om du dricker mycket men en bra kombo om du dricker måttligt.
Citera
2023-09-23, 12:18
Avstängd
GretaKnullbergs avatar
Elvanse för mig hade högt ångest påslag. Dock extremt högt dopamin påslag också... Timmar av porrsurf. Hemskt. Var skönt att supa sig full efteråt o sen aldrig mer det äckliga elvanse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in