2024-11-01, 16:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av E-Mac.
Du börja bli som den andra vaccintomten på tråden, bara tomma ord och fåniga emojis men ingen substans, inga vetenskapliga bevis på någonting.

Du vet väl inte ens om att amerikanska militärens DARPA varit med i utvecklingen av mRNA-vaccinet, eller hur? Vad har dem att göra med läkemedelsutveckling som riktar sig till hela världens befolkning? Det verkar som att det har experimentvaccinerats hejvilt med USAs armé utan att kritiken från sjukdomar och biverkningar fått komma fram.

Så vad kan du egentligen (i ämnet) annat än att leka vaxx-mongot på tråden?

Källa på att DARPA varit med och utvecklat vaccin?

ps. youtube-länkar är inte källor .ds
Citera
2024-11-01, 16:08
Medlem
Citat:
Du börja bli som den andra vaccintomten på tråden, bara tomma ord och fåniga emojis men ingen substans, inga vetenskapliga bevis på någonting.

Du vet väl inte ens om att amerikanska militärens DARPA varit med i utvecklingen av mRNA-vaccinet, eller hur? Vad har dem att göra med läkemedelsutveckling som riktar sig till hela världens befolkning? Det verkar som att det har experimentvaccinerats hejvilt med USAs armé utan att kritiken från sjukdomar och biverkningar fått komma fram.

Vad är du ute efter låg-iq människa. Att Gaslighta mig?

Jag responderade på ett inlägg kring din Guru Wakefield som fick sin läkarlegitimation indragen då han är en bedragare.
Jag presenterade en faktalänk, på svenska, som förklarar att han hade fel.

Om du nu anser att THL har fel så får du ju skicka mig någon länk som motbevisar dom.
Citera
2024-11-01, 16:14
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:

På tal om mongo så är det ju en perfekt beskrivning av dig som inte en enda gång hittills vågat dig på att visa validerade vetenskapliga dokument på något du påstår.
Du är en av de största fjantarna på Flashback men jag antar att det är vad som gör dig glad så...

Men du kämpar stenhårt för att inte bevisa dina påståenden vilket bara kan betyda att du håller med om att etablerad vetenskap och konsensus är korrekt.

Du håller med det också med om att vaccinen är säkra och effektiva jämfört med de sjukdomar de skyddar mot.
Citera
2024-11-01, 16:24
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsa.Andersson
Vad är du ute efter låg-iq människa. Att Gaslighta mig?

Jag responderade på ett inlägg kring din Guru Wakefield som fick sin läkarlegitimation indragen då han är en bedragare.
Jag presenterade en faktalänk, på svenska, som förklarar att han hade fel.

Om du nu anser att THL har fel så får du ju skicka mig någon länk som motbevisar dom.

Att Wakefield fått läkarlegitimationen indragen är ju på grund av att han kritiserade MPR-vaccinet så klart. Ser du inte mönstret, att de som kritiserar vaccinindustrin (maffiakartellen) råkar ut för diverse fulspel och sjaskiga metoder?

Snacka om att du är vindögd.

Fakta är att A. J. Wakefield bevisade ett samband mellan MPR-vaccin och autism, och gör man det så kommer vaccinligan efter en. Så har det varit för varje läkare hittills, detta så att ingen vågar kritisera den ruffiga industrin.

Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Källa på att DARPA varit med och utvecklat vaccin?

ps. youtube-länkar är inte källor .ds

Det finns på nätet.
Citera
2024-11-01, 17:03
Avstängd
Citat:
...

Det finns på nätet.

Du har alltså ingen källa för ditt lögnaktiga påstående? Då vet vi.
Citera
2024-11-01, 17:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Att Wakefield fått läkarlegitimationen indragen är ju på grund av att han kritiserade MPR-vaccinet så klart. Ser du inte mönstret, att de som kritiserar vaccinindustrin (maffiakartellen) råkar ut för diverse fulspel och sjaskiga metoder?
Det verkar ju rätt ologiskt.
Wakefield förespråkade inte att sluta vaccinera men ville att MPR-vaccinet skulle ges som tre separata vacciner, dvs en spruta för M, en för P och en för R. Så istället för att sälja ett kombinationsvaccin skulle ”vaccinindustrin” kunnat sälja tre separata vacciner (plus påfyllnadsdoser x3).

Men du kanske anser att ”vaccinindustrin” inte vill tjäna pengar?
Citera
2024-11-01, 17:15
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Det stämmer faktiskt att de var inblandade - det står till och med på DARPAS hemsida. De har ju gjort en väldig massa bra saker, inblandade i t.ex utvecklandet av GPS’en, hem-pc’n, internet, tcp/ip, obemannade drönare, stealthteknologin, vädersatelliter och en oerhörd massa mer - så det är ju knappast underligt att man involverar sina spjutspetsar i en sådan krissituation som Covid var.

https://www.darpa.mil/work-with-us/covid-19
https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=4495566
Senast redigerad av SnakePlisssken 2024-11-01 kl. 17:26.
Citera
2024-11-01, 17:19
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:

Snacka om att du är vindögd.

Fakta är att A. J. Wakefield bevisade ett samband mellan MPR-vaccin och autism, och gör man det så kommer vaccinligan efter en. Så har det varit för varje läkare hittills, detta så att ingen vågar kritisera den ruffiga industrin.

Det finns på nätet.

Du kämpar även hårt för att alla ska få upp ögonen för bluff läkaren som torskade dit när han manipulerade data och utförde poetiska ingrepp?

Det måste man tolka som att du verkligen vill exponera hans lögner, på annat sätt kan man inte tolka det.

Så med andra ord är det konstaterat, du anser egentligen att etablerad vetenskap och konsensus är.

Vaccinen är enligt dig säkra och effektiva jämfört med de sjukdomar de skyddar mot.
Citera
2024-11-01, 17:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det stämmer faktiskt att de var inblandade - det står till och med på DARPAS hemsida. De har ju gjort en väldig massa bra saker, inblandade i t.ex utvecklandet av GPS’en, hem-pc’n, internet, tcp/ip, obemannade drönare, stealthteknologin, vädersatelliter och en oerhörd massa mer - så det är ju knappast underligt att man involverar sina spjutspetsar i en sådan krissituation som Covid var.

https://www.darpa.mil/work-with-us/covid-19
https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=4495566

Tack, äntligen en vederhäftig källa, det var det enda jag begärde.
Citera
2024-11-01, 17:35
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:

Du borde ta det lite lugnt.

Det finns lätt att finna på nätet om du lägger in nyckelorden "DARPA" och "mRNA-vaccin" i sökfältet på en sökmotor.

Fråga er själva varför Pentagons DARPA sysslar med vacciner? Väldigt skumt. Jag befarar att det är frågan om kontroll över mänskligheten, att övervakningsteknologi stoppats in i mRNA-vacciner. En ny världsordning. De skiter sedan om folk blir sjuka och dör i vaccinvågorna.
Citera
2024-11-01, 17:45
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:

Det finns lätt att finna på nätet om du lägger in nyckelorden "DARPA" och "mRNA-vaccin" i sökfältet på en sökmotor.

Fråga er själva varför Pentagons DARPA sysslar med vacciner? Väldigt skumt. Jag befarar att det är frågan om kontroll över mänskligheten, att övervakningsteknologi stoppats in i mRNA-vacciner. En ny världsordning. De skiter sedan om folk blir sjuka och dör i vaccinvågorna.

Men du använder utan att tveka DARPA-Teknik, varför gör du det när du hatar dem så innerligt?
Du är en av de inkonsekventa pajasarna på Flashback.

Hur vore det om du la fram lite validerad data över dina otaliga fantasifulla påstående din fjant?
Man får ju faktiskt intrycket att du är 100% med på att etablerad vetenskap och konsensus är korrekt, varför skulle du annars kämpa så hårt för att inte visa upp dina bevis?

Vaccinen är säkra och effektiva jämfört med de sjukdomar de skyddar mot.
Citera
2024-11-01, 18:04
Avstängd
Citat:

Nej du borde ta det lite lugnt din tomte. Du kunde lätt ha gett oss en vederhäftig källa men valde att ha en attityd istället.
Det är inte det minsta "skumt" att en forskningsmyndighet som DARPA är involverad i en rad olika vetenskapliga projekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in