2023-09-23, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Theoz? Blonda kaviar killen tar droger?
Varför tar han droger? Dämpa stress/ångest eller för ett leka cool?

Han ser så oskyldig ut killen. Jag tror att han bor hemma fortfarande.

Högst tveksam om det stämmer att det är The*z. Mer fakta och bevis på det?
Citera
2023-09-23, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Theoz? Blonda kaviar killen tar droger?
Varför tar han droger? Dämpa stress/ångest eller för ett leka cool?

Han ser så oskyldig ut killen. Jag tror att han bor hemma fortfarande.

Han har precis skaffat egen lägenhet i Norrköping. Finns diverse klipp på Youtube där han visar runt och inreder.
Citera
2023-09-23, 08:09
Medlem
Pid*e P eller Pid*e pa**kaka som han kallade sig innan var den första jag konst tänka på.
Citera
2023-09-23, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Nej, det är inte Sean Banan. Han är för övrigt ingen relevant barnidol längre, och dessutom älskar han kola och ångrar absolut ingenting förutom att han blev påkommen och fick böta. Detta gäller en nätt och helsvensk kille från trakterna kring Norrköping. Har en polare därifrån som redan för någon månad sedan pratade om flera olika rykten som florerar kring denna killes beteenden, och har för mig att han är omyndig så det är ju rätt illa.

Vet precis hur han ser ut, men det dumma är att jag inte kommer på vad han heter. Något på Z? Får ringa och fråga när tillfälle ges. Jaja, minsta B-kändis blir ju ofta kolatorsk tidigt i karriären, det är knappast något nytt under solen. Det roliga är att jag känner igen den här killen från något sammanhang, och minns att jag upplevt honom som nästan lite präktig och from till sättet. Men ska man tro de rykten som går är det långt ifrån sanningen.

EDIT: Hoppade bak lite i tråden och Clocksunworthy var etta på bollen, det är han kallas: (FB) Kända artisten fångas på film när han snortar kokain: ”Ångrar det djupt”

Med tanke på att Theoz instastories är nedlusade med styling-aktiviteter tillsammans med den kola-älskande fd Tv 4 profilen (och våldtäktsmisstänkte) Niclas Berglind så är det inte förvånande. Skulle aldrig vilja att min son hängde med den mannen!
Citera
2023-09-23, 09:28
Medlem
Om det är The*z så sa han på Snapchat igår att han var på väg till Stockholm så då har det hänt där
Citera
2023-09-23, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallbit
Om det är The*z så sa han på Snapchat igår att han var på väg till Stockholm så då har det hänt där
Vad är logiken att han är på väg till Stockholm igår och att han dragit cola där när detta hände i juli?
”Jag var på en hemmafest i slutet av juli, när en person erbjöd mig att prova. Det var tredje gången någonsin och det var ett stort misstag. Jag ångrar det djupt.”
Citera
2023-09-23, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Vad är logiken att han är på väg till Stockholm igår och att han dragit cola där när detta hände i juli?
”Jag var på en hemmafest i slutet av juli, när en person erbjöd mig att prova. Det var tredje gången någonsin och det var ett stort misstag. Jag ångrar det djupt.”

Aha hade inte läst det
Citera
2023-09-23, 09:57
Medlem
Jag tippar på någon utav S•mir & Vi•tor!
Citera
2023-09-23, 10:59
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullbyte
Det är alltså Theoz du menar?
Yes, det är han.
Citera
2023-09-23, 11:12
Medlem
ylnos avatar