• 2
  • 3
2023-09-23, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newkie
Ett problem jag mrkt dock. Jag har nyss kpt ett hus och har drfr stora utgifter i och med renovering just nu. Drfr r mitt mastercard maxat. Pengarna fr detta har jag sklart p kontot, men man fr inte betala av kreditkorten i frskott. Drfr har det blivit lite krngligt att betala p stllen som inte tar Amex Har ftt damma av mitt debitkort frn banken p ett par kp :P Nu har jag dock hjt kreditgrnsen s det ska ordna till sig tycker jag.

Har aldrig varit med om att det r problem att stta in pengar i frvg p kreditkorten. Har iof inte satt in 100k som ngon gjort, men mina tankkort stter jag alltid in i frvg, ibland fr flera mnader framt.
Citera
2023-09-23, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datalog
Har haft precis samma problem Jag gjorde en stor inbetalning p ca 100k extra till kreditkortet och efter ett par dagar ringde banken upp mig och sa att jag genast mste g ner p negativt saldo igen och att de kommer stnga mitt kort om jag gr om det. Banker allts...

Hur lste du det frresten? r ju inte att du kan ta tillbaka pengarna, utan mste handla upp dem.
Citera
2023-09-23, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klagan
Toppen-bara att kra p med den dr fina vlgrenhetstjnsten som snlla kreditkortsfretag har dd.😉

Ja, det finns en hel del frdelar faktiskt s lnge man inte kper fr pengar man inte har. Tex utkade garantier, resefrskringar mm.
Citera
2023-09-23, 17:50
Medlem
datalogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Hur lste du det frresten? r ju inte att du kan ta tillbaka pengarna, utan mste handla upp dem.
Jag lste det genom att kpa det jag satte in pengarna fr.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in