2023-09-22, 14:35
Medlem
Han bör avpolletteras från Rådet för beredning av anställningsärenden (RBA) inom Åklagarmyndigheten där han varit vice ordförande.
Citera
2023-09-22, 19:02
Medlem
Kim-Ju-Holts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dabasesx
Nikl*s S*nnerholm. Område Väst-Bergslagen har en ny områdeschef.

Mitt i prick
Citera
2023-09-22, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CountDuke
Det är absolut Överåklagaren *iklas Sa**erholm. Han har var en sexuell predator i 20 år. Och de kvinnor som har haft sex med honom blir snabbt befordrade. Den senaste har initalierna SD. Han har skadat en massa människor under åren. Det är många män till kvinnliga åklagare som har fått vara hemma när de har på övertid behövt ha sex med Sannerholm för karriärens skull. Detta pågick under Metoo och det var många som hoppades att han skulle avslöjas. Men åklagarkåren vill inte svärta ned sitt rykte. Ja, jag har själv sett detta på nära håll.

100 procent korrekt.

Samma erfarenhet av Niklas
Citera
2023-09-22, 20:08
Medlem
LiquidSwordss avatar
Förstår att åklagare vill skydda sitt anseende. Dom är ju ett gäng riktigt smutsiga människor som alltid håller varandra om ryggen. Lite som "kår andan" men hos åklagare.
Citera
2023-09-22, 22:11
Medlem
Ser inget fel i hans beteénde..
Även en åklagare kan bli pilsk o har han då tillgång till några yngre fina kvinnliga åklagaraspiranter med toppiga bröst så är det väl bara o köra på..
Alla har väl sett hur en åklagartant ser ut.. nått mer osexuellt går ju inte att hitta.. så hans agerande är fullt förståerligt ..
Citera
2023-09-26, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hipshoot
Det är definitiv INTE L*rs-Gör*n Br*tt!

Ser två alternativ, båda chefer i Västsverige med höga löner:

Ol*f S*hlgren eller Per-*lof Rins*ll o, a, o, e

Förslaget på S*nnerholm tror jag inte på, han är så stiff att det känns otänkbart.....

Han heter inte Per-Olof, utan Per-*rik...och jag kan sätta min högra hand på att det INTE är han!
Senast redigerad av Haaaaag 2023-09-26 kl. 22:11.
Citera
2023-09-26, 22:58
Medlem
Nej, jag tror inte det är Niklas Sannerholm!, jag har då aldrig sett nga "gubb-sjuketendenser hos honom. Mkt reko kille.
Citera
2023-09-30, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Han heter inte Per-Olof, utan Per-*rik...och jag kan sätta min högra hand på att det INTE är han!

R*nsell har visserligen slutat som chef i Borås, men det är inte honom det handlar om. Han är en bra person inom åklageriet. Omtyckt.

Citat:
Ursprungligen postat av kongeroa
Nej, jag tror inte det är Niklas Sannerholm!, jag har då aldrig sett nga "gubb-sjuketendenser hos honom. Mkt reko kille.

Då har du inte sett den ”flörtiga” sidan av honom. På kickoff, områdesdagar etc. En törstig person som inte kan bete sig som folk. Metoo har inte fastnat i NS medvetande.
Senast redigerad av dabasesx 2023-09-30 kl. 15:50.
Citera
2023-09-30, 15:48
Bannlyst
Har han blivit metooad av en kvinnlig kollega som ville konkurrera ut honom eller har han på riktigt svinat?
Citera
2023-09-30, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brawndo
Har han blivit metooad av en kvinnlig kollega som ville konkurrera ut honom eller har han på riktigt svinat?

Handlar om ett tiotal anmälningar, enligt artikeln i Göteborgs-Posten.

På hans nivå så finns inte så stor konkurrens om chefsposterna och han skulle aldrig våga bete sig mot någon kvinnlig chef. Hans efterträdare blev en manlig chefsåklagare.
Citera
2023-10-02, 23:23
Medlem
Är det någon som fått svar på vem det faktiskt gäller? Är det NS eller någon av de andra nämnda?
Citera
2023-10-02, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CountDuke
Det är absolut Överåklagaren *iklas Sa**erholm. Han har var en sexuell predator i 20 år. Och de kvinnor som har haft sex med honom blir snabbt befordrade. Den senaste har initalierna SD. Han har skadat en massa människor under åren. Det är många män till kvinnliga åklagare som har fått vara hemma när de har på övertid behövt ha sex med Sannerholm för karriärens skull. Detta pågick under Metoo och det var många som hoppades att han skulle avslöjas. Men åklagarkåren vill inte svärta ned sitt rykte. Ja, jag har själv sett detta på nära håll.

Skämtar du? Fasen så vidrigt beteende. Endast unga tjejer det gäller då också eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in