Citat:
Ursprungligen postat av pottymannen
Det är väl inte olagligt? Man får väl köra om på insidan i kösituationer och upp till 70 km/h (Är inte riktigt säker på den punkten dock...)
Kul är att hela din värld bara handlar om hastigheten! Dina resonmang, ditt nick och antagligen hur snabb du är i sänghalmen..
Fortsätter du så här kommer du nog vara först till bårhuset...
Ett plus är att du kan tankeläsa kärringar, är du telepatisk?
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Visst går det ibland överdrivet långsamt. MEN hellre långsamt och komma fram hel än att smälla på vägen.
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Det kanske är sådana som du som är den egentliga orsaken genom att du kör aggresivt och förmodligen också grovt överskattar din körförmåga. Och du kanske bör se på dig själv hur du beteer dig i trafiken innan nån dödas för din skull.
Skrev detta tidigare i tråden:
""Och du låter precis som mina polare: "så som du kör så kommer du smälla när som helst eller orsaka en allvarlig trafikolycka......". Så har dom sagt sen jag tog körkort -93. Och dom kan fortsätta för dom kommer aldrig få rätt.""
Det är ju lite skrämmande att ni egentligen tycker att mittfilsåkaren på en 110-väg som håller 70km/h inte gör något fel. Eller förstår att det är dom som skapar dessa köer och ökar antalet trånga omkörningar eller kraftiga inbromsningar som kan ge trafikolyckor.
Och har svårt att tro att man skulle klassa det som köbildning när det går i 70km/h på en 110-väg. Just nu var det bara i mittfilen som det gick i 70km/h. I vänsterfilen gick det i vanliga 110km/h och i högerfilen där jag var så var det tomt.