2023-09-19, 01:35
Medlem
Är det en frisk och bra hundras?
Citera
2023-09-19, 08:38
Medlem
killdozer666s avatar
Nej, den är inte frisk och bra.
Citera
2023-09-19, 10:29
Medlem
R5As avatar
Visst finns det hälsosamma individer men flesta som avlar american bullys i Sverige är wt i överlag.
Snittålder på en bully är 8 år, medans staffar, amstaffs och pitbulls som rasen kommer ifrån lever ca 15 år, det säger mycket. Ta en staffe istället är min rekommendation, bättre hund bland människor finns inte.
Citera
2023-09-19, 20:48
Medlem
Nej. Jag har aldrig träffat en rimlig pocket bully (eller i princip någon bully). De är knepiga till temperamentet och nedlusade av olika hudåkommor och allergier. Flera har också problem med höfter och leder…

Som den andra användaren skrev så är de uppfödda av ”wt”, kriminella eller wannabe gangsters. De flesta är motiverade av pengar och status. Så ska du tvunget ha en hund av den typen satsa på staffarna

Finns det seriösa uppfödare så lycka till att hitta dem då de försvinner bland de mängder av skit som finns där ute!
Citera
2023-09-19, 23:08
Medlem
Mr Hectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontessyster
Nej. Jag har aldrig träffat en rimlig pocket bully (eller i princip någon bully). De är knepiga till temperamentet och nedlusade av olika hudåkommor och allergier. Flera har också problem med höfter och leder…

Som den andra användaren skrev så är de uppfödda av ”wt”, kriminella eller wannabe gangsters. De flesta är motiverade av pengar och status. Så ska du tvunget ha en hund av den typen satsa på staffarna

Finns det seriösa uppfödare så lycka till att hitta dem då de försvinner bland de mängder av skit som finns där ute!

Word! Tänkte skriva ungefär samma svar, så instämmer bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in