2023-09-18, 21:27
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Absolut, håller med helt men vem känner sig manad att testa beställa en större order med sitt namn och låda? De är helt gränslösa och folk är nog ruskigt paranoida. Vem vill testa lägga en större order och se om man i absolut bästa fall bara blir robbad?

Tror inte de drar ett hårt streck för just pundare medans barn och föräldrar är ok. Tänker i alla fall inte ta reda på det.

Jo, gränslösheten är tydligt statuerad, men jag tippar ändå risken som försvinnande liten. Om samtliga sidor tappar säljare är det dock högst välkommet och välförtjänt.

Citera
2023-09-18, 21:55
Medlem
geir44s avatar
Som Nancy Reagan sa engång: "Just say no"
Citera
2023-09-18, 22:05
Medlem
Gardenhose88s avatar
Bild på wackishlistan?
Citera
2023-09-18, 22:13
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddoque2
Är det inte bara att publicera namn och adresser på alla gangsters och sen utlysa licensjakt. När tillräckligt många är avskjutna inom ett område får man rapportera in till länsstyrelsen och få ny tilldelning.
Som för rovdjur tillhör väl liken ”statens vilt”, och får omhändertas av SVA.
Varför skall gänggangsters behandlas på annat sätt än andra skadedjur.
Givetvis bör det statliga jaktkortet inkludera dessa. Man betalar ju trots allt en jaktavgift. I detta fall bör det ju inte tas ut någon fällavgift.

Mig veterligen är det förbjudet att bedriva jakt i naturreservat.
Citera
2023-09-18, 22:14
Medlem
PaaloAaltos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Det kan ju faktiskt vara utbrytargruppen från räv som ber om detta.

De sa själva såhär nyligen:

"– Sverige ska veta att alla som stöttar Rawa Majid, alla som springer ärenden för honom, alla som köper narkotika av honom, riskerar att dö, berättade en källa inifrån Abdo-falangen för Expressen."

Känns stabilt.

Citatet ovan handlar ju om den som köper av Foxtrot i grossistledet, inte slutkunden.
Citera
2023-09-18, 22:17
Medlem
OstgotaHuss avatar
Ni måste ju garva som fan ändå när det blir såhär?
Citera
2023-09-18, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tokyostunnelbana
Bäst ni alla slutar knarka nu. Helt seriöst. Det är för farligt handla

Darkweb är orsaken till att allt blev kaos.
Gatan var safe förut
Vad är det här för trollkonto?
Citat:
Ursprungligen postat av PaaloAalto
Citatet ovan handlar ju om den som köper av Foxtrot i grossistledet, inte slutkunden.
Det finns ganska många handlare som kan klassas som grossister i det här landet. Hundratals.
Citera
2023-09-18, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShonoZ
Varför tar inte svenska nassar på sig dessa uppdrag?

För svenskar oavsett nassar eller inte har inte mod och bollar för det. Det enda svenskar vågar är att sitta här inne på fb och vara coola si€g h€1lar€… eller o bästa fall knyta näven i fickan och mumla något riiiilktigt elak… fast i tystnad såklart.

Sen får du inte glömma när de verkligen bröstsr upp sig.. inför sina nassepolare, ja då fan är de riktiga blivande mördare..
Citera
2023-09-18, 22:34
Medlem
OstgotaHuss avatar
Så har man handlat på darkweb så kan man räkna med att porten blir sprängd? Att ens familjemedlemmar kommer få påhälsning? Stulna identiteter? Ja det här har ju hänt förut, vi alla minns ju EvaLena som loggade alla adresser och så läckte dom när hon blev hackad... då levde vi också i skräck. Jag tror att Räven kanske lyckas ha ihjäl några av oss men knappast alla. Jag har flyttat till ett hotell i grannstaden jag på obestämd tid, har lillasyrran här med.
Citera
2023-09-18, 22:40
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Förlåt men jag förstår inte. Är folk oroliga att bli skjutna för att de köpt droger nu?
Citera
2023-09-18, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Förlåt men jag förstår inte. Är folk oroliga att bli skjutna för att de köpt droger nu?

Ja, men man får väl poängtera att det är grosshandlarna det handlar inte om... inte vanlig kund.
Citera
2023-09-18, 22:48
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caligarii
Ja, men man får väl poängtera att det är grosshandlarna det handlar inte om... inte vanlig kund.

Nu är jag ju långt ifrån denna världen, i alla fall bekanstakpsmässigt. Men tänker att det måste vara riktigt illa ställt om massa småkonsumenter tror att de ska få påhälsning. Då finns väl risken att de slutar beställa helt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in