Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-23, 22:54
Medlem
__Alez__s avatar
Så klantigt att inte använda sin hemliga immunitet när läget blev som det blev.
Den sidan hade varit så mycket starkare då även Sara dyker upp nästa vecka..

Bara inte Pelle, Carro eller Wilmer vinner så skiter jag i vilket.
2023-11-23, 22:56
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Du är medveten om att Emilio lade sin röst på Tove i örådet? 5 röster på Tove, 3 på Karro och 1 på Emilio. De visade Toves, Ylwas och Emilias röster på Karro. Någon troligtvis Magnus lade sin röst på Emilio och resten lade sin röst på Tove. Misstänker att Tove har räknat ut det och kanske väljer att ge Magnus immuniteten. Ylwa kommer garanterat inte få den iallafall då Tove blev stött när Ylwa sa till henne att dämpa sig om hon vill hålla sig kvar.

Nej stämmer väl inte, Tove hade en blodshämnd.
4 röster på Karro
4 röster på Tove
Tove hade en blodsröst så fem totalt
Emilio

Ylwa, Tove och Emilia på Karro
Pelle och Karro och Franz på Tove

Kvar som vi inte vet, en la på Karro, en på Emilio och en på Tove,
Magnus röstade på Emilio, han har alltid gått sin egen väg.
Wilmer tror jag röstade på Tove
Emilio på Karro
2023-11-23, 23:01
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Vad pinsamt det var när Tove frågade Petra: "finns det ingen chans för mig att få komma tillbaka?".

Det kan man tycka och så var det. Men samtidigt så är det ju inte som så att utröstade deltagare aldrig någonsin har fått komma tillbaka huxflux den här säsongen. K slapp gränslandet och M som först åkt ut från robinson OCH gränslandet fick stanna för att C har konstig humor. Sedan har vi F som fick komma tillbaka från gränslandet för att produktionen bestämt att den som åkt ut två gånger fick välja.

Givet produktionen så var det väl inte en helt dum fråga som T ställde även om det var pinsamt?
2023-11-23, 23:02
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Det kan man tycka och så var det. Men samtidigt så är det ju inte som så att utröstade deltagare aldrig någonsin har fått komma tillbaka huxflux den här säsongen. K slapp gränslandet och M som först åkt ut från robinson OCH gränslandet fick stanna för att C har konstig humor. Sedan har vi F som fick komma tillbaka från gränslandet för att produktionen bestämt att den som åkt ut två gånger fick välja.

Givet produktionen så var det väl inte en helt dum fråga som T ställde?

Kanske inte, men kändes lite desperat och har aldrig hört det innan.
2023-11-23, 23:08
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModGasonGeFanIMig
Det där var ju ett perfekt exempel på att nån är van med att försöka manipulera folk. Bebisröst och en vädjan om att få komma tillbaka.

Haha exakt, med ynklig röst.

Är det bara jag som upplevde att Petra var ganska kyligmot Tove efter hon läst sista rösten. Hon har varit mertrevlig och visat mer medkänsla tycker jag.

Kan de varit att produktionen var jävligt less på henne med allt sitt springande, hon har ju själv sagt att hon stod i en timma och ställde ultimatum till produktionen att om inte karro fick lämna skulle hindra.

Det beteendet, samma hon gjorde med Charlie visar ju bara hur osäker hon var eftersom hon ville få folk kickade för att öka sina chanser för att vinna,

Hade hon varit en trevlig människa inombords hade hon vunnit, hon var bra på tävlingar osv. Men hon var manipulativ, sökte bråk hela tiden, tar inte ansvar för sin egen del i något. T.o.m. när Dani och Ylwa ger henne råd så vänder hon det.

På riktigt ett ganska stört beteende, och hennes beteende i social medier bekräftar bara den bilden..
Inte friskt att en 30 åring beter sig så dör, it was a game and she lost. Och hon är så kränkt och hon fick vad hon förtjänade. helt klart.

Sen kan jag inte för mitt liv förstå hur Ylwa och e,ILO Tove och Emilia röstar på karro, hon är inget hot. De låter toves känslor styra istället för taktik.
Inte ens inför ett öråd kunde rove tygla sina kränkts känslor och tänka taktiskt på spelet. Andra gången de röstar på karro.
Att de gjorde då när hon åkte var också så jävla dumt.

Den som de skulle röstat på om de ville ta ngn i glada gänget hade ju varit wilmer.
Eller nu Frans eller Magnus, men de är för dumma för det.
Emilia röstar på den enda hon har chans på att vinna. Hur fan tänker dom.
2023-11-23, 23:12
Medlem
imrichbitchs avatar
Inte för att jag så förtjust i Tove, men det hade varit så jävla skönt att se den självgoda paddan Karolina packa sin kappsäck och åka hem till Södertälje.
Ot, hur kommer det sig att hon pratar som hon gör? Är hon inte född i Sverige?
2023-11-23, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy

Är det bara jag som upplevde att Petra var ganska kyligmot Tove efter hon läst sista rösten. Hon har varit mertrevlig och visat mer medkänsla tycker jag.

Kan de varit att produktionen var jävligt less på henne med allt sitt springande, hon har ju själv sagt att hon stod i en timma och ställde ultimatum till produktionen att om inte karro fick lämna skulle hindra.

Det beteendet, samma hon gjorde med Charlie visar ju bara hur osäker hon var eftersom hon ville få folk kickade för att öka sina chanser för att vinna,

Hade hon varit en trevlig människa inombords hade hon vunnit, hon var bra på tävlingar osv. Men hon var manipulativ, sökte bråk hela tiden, tar inte ansvar för sin egen del i något. T.o.m. när Dani och Ylwa ger henne råd så vänder hon det.

På riktigt ett ganska stört beteende, och hennes beteende i social medier bekräftar bara den bilden..
Inte friskt att en 30 åring beter sig så dör, it was a game and she lost. Och hon är så kränkt och hon fick vad hon förtjänade. helt klart.

Sen kan jag inte för mitt liv förstå hur Ylwa och e,ILO Tove och Emilia röstar på karro, hon är inget hot. De låter toves känslor styra istället för taktik.
Inte ens inför ett öråd kunde rove tygla sina kränkts känslor och tänka taktiskt på spelet. Andra gången de röstar på karro.

Den som de skulle röstat på om de ville ta ngn i glada gänget hade ju varit wilmer.

Wilmer, Frans och Magnus hade alla immunitet i örådet, så de som fanns kvar att rösta på från "andra pakten" var Karro och Pelle.
2023-11-23, 23:21
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Så klantigt att inte använda sin hemliga immunitet när läget blev som det blev.
Den sidan hade varit så mycket starkare då även Sara dyker upp nästa vecka..

Bara inte Pelle, Carro eller Wilmer vinner så skiter jag i vilket.

Pelle är den bästa, den enda med lite balls och karaktär. De andra är potatismos.
2023-11-23, 23:24
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoooth
Wilmer, Frans och Magnus hade alla immunitet i örådet, så de som fanns kvar att rösta på från "andra pakten" var Karro och Pelle.

Ja just ja, men menade på stranden, när Pelle och Charlie röstade på wilmer,

De borde valt Pelle nu då, istället för karro.

Just nu kan vem som vinna utom Franz faktiskt.
Men har sagt sen Charlie åkte som jag hejade på att det blir Emilio.
Så jag hoppas Emilio eller kanske Sara men sara har inte så mkt att ge i tävlingar,
Hade varit roligt om Pelle vann.
Magnus kan funka också men han är så tråkig tv.
Wilmer och Ylwa kan jag inte riktigt unna då jag har svårt för mobbare, men hellre Vilmrr än Ylwa.

Noll chans har karro och Emilia, de presterar för dåligt på tävlingar,
2023-11-23, 23:26
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Tove började att klanta sig med en immunitet och avslutade med att klanta sig med en immunitet.

Snyggt summerat
2023-11-23, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy

Ja ja, jag är helt säker på att produktionen hade börjat lessna på henne. Hon var nog som en virus för alla därinne.. De visste nog vem som skulle få flest röster och hade lagt in två blodshämnd i båda ururna..

Hon sa nyss i sin live att det var jätte hemskt att Karro har kallat henne häxa med tanke på historien om häxbränningarna Hon tar verkligen till alla medel hon kan..
Nu sitter hon och pratar skit om Sara också.. Nu har hon kastat i stort sätt alla under bussen.

Frans , Magnus och Willmer var immuna men ja, Pelle kunde de ju ha tagit. Men det är som du säger Narcissistens vilja gick igenom i deras grupp.
Senast redigerad av ModGasonGeFanIMig 2023-11-23 kl. 23:34.
2023-11-23, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Men hon kanske mår bra i kropp och sinne....
Det är väl ändå det viktigaste för henne. Jag gissar att hon inte bryr sig allt för mycket över vad du tycker.

Jag bryr mig inte heller hur hon ser ut. Det som spelar roll är vad man har på insidan, och kärringen Ylwa verkar jävligt omogen och falsk.
Senast redigerad av torkskap1 2023-11-23 kl. 23:34.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in