Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-23, 21:15
Medlem
Tove började att klanta sig med en immunitet och avslutade med att klanta sig med en immunitet.
2023-11-23, 21:27
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Ursäkta att jag påpekar det, men du har nog massuppfittat vad ordet ”manipulativ” betyder. Det är ingen manipulation att fråga om man på något sätt kan hålla sig kvar.
Man får tycka vad man vill om människor men det behöver ju inte överdrivas in i minsta petimeter.
Självklart vet jag vad manipulativ betyder, det jag syftade på var hela hennes personlighet i Robinson. Borde varit tydligare. Tycker hon ljugit väldigt mycket för att hålla sig kvar, men det har ju flera gjort.
2023-11-23, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursäkta att jag påpekar det, men du har nog massuppfittat vad ordet ”manipulativ” betyder. Det är ingen manipulation att fråga om man på något sätt kan hålla sig kvar.
Man får tycka vad man vill om människor men det behöver ju inte överdrivas in i minsta petimeter.
Det där var ju ett perfekt exempel på att nån är van med att försöka manipulera folk. Bebisröst och en vädjan om att få komma tillbaka.
2023-11-23, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Ja hon ser faktiskt groteskt ut, hon tror väl sig vara en fräsch tant för sin ålder men nej hon ser bara creepy ut..

Men hon kanske mår bra i kropp och sinne....
Det är väl ändå det viktigaste för henne. Jag gissar att hon inte bryr sig allt för mycket över vad du tycker.
2023-11-23, 21:45
Medlem
dznBots avatar
Aftonbladet spoilar på förstasidan. Så jävla dumma.
2023-11-23, 21:49
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Självklart vet jag vad manipulativ betyder, det jag syftade på var hela hennes personlighet i Robinson. Borde varit tydligare. Tycker hon ljugit väldigt mycket för att hålla sig kvar, men det har ju flera gjort.

Jag tycker detta Robinson har varit rätt fritt från lögner faktiskt. Från de flesta.
Snarare har det varit öppna kort vad man tycker och tänker om varandra. Nästan så att det varit för mycket av det och för lite lögner.
2023-11-23, 21:51
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModGasonGeFanIMig
Det där var ju ett perfekt exempel på att nån är van med att försöka manipulera folk. Bebisröst och en vädjan om att få komma tillbaka.

Nej det var det inte. Det var enkel jävla fråga. Rakt upp och ner.
Onödig javisst, desperat javisst. Men manipulativ, nix nein hell no.
2023-11-23, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Hahahha! Väldigt patetiskt. Så jävla dumt att hon inte valde att använda immuniteten! Hon får fan skylla sig själv.
Det verkade som att hon hade glömt att ta med sig sin "tänkande hjärna" till ö-rådet
2023-11-23, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Men hon kanske mår bra i kropp och sinne....
Det är väl ändå det viktigaste för henne. Jag gissar att hon inte bryr sig allt för mycket över vad du tycker.
💥👍💥 bra svarat, Respekt!
2023-11-23, 21:59
Medlem
Zyxel04s avatar
Jag är inte ens glad över att Sara kom in... Kändes så "givet" utifrån de korta intervju-klippen som visades under eldtävlingen. Alltså, de kommer ju små snuttar. Det kändes så givet att Sara fick någon huvudroll... där det först var svårt... och sedan vände det... LOL

Jag har inte sett fredagsavsnittet och skulle uppskatta om ingen spoilade det.

Men... finns en risk att Sara lierar sig med Tove för dom har ju snackat lite när dom var i samma lag. Men.. det var väl inte heller en klockren relation mellan dom så kanske inte.

Lebb-Maria hade jag ej velat ha, hon kändes tråkig. Hon var inte så snygg heller.

Ken är väl inte heller någon skön person... Jag vet inte om Robinson har någon ambition att ändra bilden av bögar... men Ken är en sån som förstärker stereotypen. LOL.

En bra sak med Ken är ju att han troligen hade kunnat ställa sig mot Tove..

Els-Marie hade dock varit drömmen... hon hade också kunnat hamnat i några konflikter med Tove och gjort bra tv.
2023-11-23, 21:59
Bannlyst
Citat:
Nej det var det inte. Det var enkel jävla fråga. Rakt upp och ner.
Onödig javisst, desperat javisst. Men manipulativ, nix nein hell no.
Jasså både "nix", "nein" och "hell no". det låter jävligt övertygande..

Det var alltså en helt ärlig, normal och serös fråga.... hmmm och den helt ärliga, normala och seriösa frågan ställdes med en bebisröst för att det är lite seriösare och normalare så
Tack så mycket för klargörandet,, vi var helt vilsna innan du kom in men nu förstår vi
2023-11-23, 22:01
Medlem
Tova lovade bestämt Maria att om hon fick hemliga immunitet på förhandling, att se till att hennes lag förlorar nästa tävling.
Maria trodde på det och det var lögn.
Nästa öråd röstades Maria ut och hamnade i gränslandet.
Där skojade Tove en hemlig immunitet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in