Citat:
Ursprungligen postat av
Shaitan666
Hon är en rätt duktig spelare för att vara tjej tycker jag också
Och sen starta jag tråden för att hon är en fotbollsspelare som verkar lite intressant ...
Ja, hon är en bra fotbollsspelare, absolut. Har kanske inte fått den uppmärksamhet hon förtjänar men så kan det bli om man är omgiven av världsstjärnor i landslaget och i Chelsea.
Rätt eller fel så verkar ändå Peter Gerhardsson se henne som ordinarie på sin position. Jag var själv tveksam till det men PG har, det måste man erkänna, ofta en fingertoppskänsla. Tre mästerskap, två brons och ett silver är knepigt att ifrågasätta.
Vilka egenskaper hos henne som fotbollsspelare uppskattar du mest? "Rätt duktig spelare för att vara tjej" känns lite luddigt. Lite som att beskriva Charlotte Kalla som en duktig skidåkare " för att vara tjej".