2023-09-17, 19:11
  #1
Medlem
Vad tycker ni om Johanna som fotbollsspelare som spelar i Chelsea FC Women och Sveriges damlandslag ?

Citera
2023-09-17, 19:13
  #2
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaitan666
Vad tycker ni om Johanna som fotbollsspelare som spelar i Chelsea FC Women och Sveriges damlandslag ?

Söt tjej.
Vad mer finns att tycka om man inte känner henne?
Citera
2023-09-17, 19:15
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shaitan666
Vad tycker ni om Johanna som fotbollsspelare som spelar i Chelsea FC Women och Sveriges damlandslag ?

Jag tycker att förutom att vara bra på fotboll verkar hon vara en glad och trevlig tjej.

Kan rekommendera när hon gästade Guidettis frus podd. Bjöd på sig själv och berättade om hur det funkar i landslaget.

https://spotify.link/PtTIYnJKaDb
Citera
2023-09-17, 19:25
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enders.Aldebrink
Söt tjej.
Vad mer finns att tycka om man inte känner henne?

Ja väldigt söt haha ... Men jag menar nu som fotbollsspelare alltså

Blev lite förvånad måste jag säga att det inte fanns en tråd om henne så därför undra jag lite vad folk tycker
Citera
2023-09-17, 19:25
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Jag tycker att förutom att vara bra på fotboll verkar hon vara en glad och trevlig tjej.

Kan rekommendera när hon gästade Guidettis frus podd. Bjöd på sig själv och berättade om hur det funkar i landslaget.

https://spotify.link/PtTIYnJKaDb

Intressant

Tack
Citera
2023-09-17, 19:29
  #6
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaitan666
Ja väldigt söt haha ... Men jag menar nu som fotbollsspelare alltså

Blev lite förvånad måste jag säga att det inte fanns en tråd om henne så därför undra jag lite vad folk tycker
Jaha ok då förstår jag.
Jag har mest koll på att hon är en av få landslagstjejer som inte är lesbisk, vilket också syns.
Fotboll är inget jag ser på mer än vid landskamper i mästerskap men hon var väl ganska bra nu senast i VM.
Citera
2023-09-17, 19:45
  #7
Medlem
snurresprettiss avatar
Hon är väl tillsammans med Anton Saletros i AIK?
Citera
2023-09-17, 20:26
  #8
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaitan666
Vad tycker ni om Johanna som fotbollsspelare som spelar i Chelsea FC Women och Sveriges damlandslag ?


Hon tillhör startelvan i ett av världens bästa landslag och har kontrakt med Chelsea till 2025. En bra fotbollsspelare som fortfarande har en utvecklingskurva som pekar uppåt.

Vad får dig att starta en tråd just om henne?
Citera
2023-09-17, 20:43
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Hon är väl tillsammans med Anton Saletros i AIK?

Kan stämma lol
Citera
2023-09-17, 20:47
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Hon tillhör startelvan i ett av världens bästa landslag och har kontrakt med Chelsea till 2025. En bra fotbollsspelare som fortfarande har en utvecklingskurva som pekar uppåt.

Vad får dig att starta en tråd just om henne?

Hon är en rätt duktig spelare för att vara tjej tycker jag också

Och sen starta jag tråden för att hon är en fotbollsspelare som verkar lite intressant ...
Citera
2023-09-17, 21:10
  #11
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaitan666
Hon är en rätt duktig spelare för att vara tjej tycker jag också

Och sen starta jag tråden för att hon är en fotbollsspelare som verkar lite intressant ...

Ja, hon är en bra fotbollsspelare, absolut. Har kanske inte fått den uppmärksamhet hon förtjänar men så kan det bli om man är omgiven av världsstjärnor i landslaget och i Chelsea.

Rätt eller fel så verkar ändå Peter Gerhardsson se henne som ordinarie på sin position. Jag var själv tveksam till det men PG har, det måste man erkänna, ofta en fingertoppskänsla. Tre mästerskap, två brons och ett silver är knepigt att ifrågasätta.

Vilka egenskaper hos henne som fotbollsspelare uppskattar du mest? "Rätt duktig spelare för att vara tjej" känns lite luddigt. Lite som att beskriva Charlotte Kalla som en duktig skidåkare " för att vara tjej".
__________________
Senast redigerad av Nytorgsprinsessa 2023-09-17 kl. 21:13.
Citera
2023-09-17, 21:29
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Ja, hon är en bra fotbollsspelare, absolut. Har kanske inte fått den uppmärksamhet hon förtjänar men så kan det bli om man är omgiven av världsstjärnor i landslaget och i Chelsea.

Rätt eller fel så verkar ändå Peter Gerhardsson se henne som ordinarie på sin position. Jag var själv tveksam till det men PG har, det måste man erkänna, ofta en fingertoppskänsla. Tre mästerskap, två brons och ett silver är knepigt att ifrågasätta.

Vilka egenskaper hos henne som fotbollsspelare uppskattar du mest? "Rätt duktig spelare för att vara tjej" känns lite luddigt. Lite som att beskriva Charlotte Kalla som en duktig skidåkare " för att vara tjej".

Ja det känns som att hon inte fått så mycket uppmärksamhet än
Men jag skulle säga,spelsinne och hennes bollkontroll är bra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in