2025-01-24, 20:51
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmeOlle
Då är jag med.

Hennes senaste storys kan vara det mest pinsamma jag sett på länge. Hon har nåt slags barnkalas med sina tjejkompisar, där hon firar sig själv för att hon är singel. Och gör reklam för företaget som levererat en ful jävla tårta till henne. Bisarr människa.

Och 5 vänner?! En influencer bör väl ha fler än så?!
Citera
2025-01-24, 20:54
Medlem
Paatiences avatar
Att bli dumpad var det bästa som kunde hända henne i content-väg.
Citera
2025-01-25, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paatience
Att bli dumpad var det bästa som kunde hända henne i content-väg.
Absolut. Nu var det tydligen hon som dumpade, men jag förstår din poäng.

En stor försvarare av henne i tråden bekräftade själv att hon lämnade honom, så det får nog anses trovärdigt.

Sen har hon ju snurrat det så att det passar hennes offer-image .

I sin bok ger hon ju massa tips till unga tjejer i alla möjliga scenarier. Jag undrar hur hennes tips för influencertjejer ser ut? Jag kan börja:
1) Skaffa barn som du använder som influencerobjekt
2) Lämna pappan och gråt varje dag på insta
3) Skaffa en katt som du släpper ut och måste leta efter, gör stories om det varje gång
4) Låtsas som att samhället inte tillåter mammor att ha kul? Bli arg på denna inbillade orättvisa och gör en massa stories där du dricker vin och sminkar dig

Kan någon annan fylla på ?
Citera
2025-01-25, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter

En stor försvarare av henne i tråden bekräftade själv att hon lämnade honom, så det får nog anses trovärdigt.

I sin bok ger hon ju massa tips till unga tjejer i alla möjliga scenarier. Jag undrar hur hennes tips för influencertjejer ser ut? Jag kan börja:
3) Skaffa en katt som du släpper ut och måste leta efter, gör stories om det varje gång
4) Låtsas som att samhället inte tillåter mammor att ha kul? Bli arg på denna inbillade orättvisa och gör en massa stories där du dricker vin och sminkar dig

Hahahaha! Klockren lista!

5) Ta sen första bästa chans att sälja skönhetsprodukter.

6) Försök få exet/pappan vräkt, så du ska få ensam vårdnad av barnet.

7) Lägg upp inlägg och storys där du hintar om att du flytt från ett våldsamt förhållande.
Senast redigerad av SmeOlle 2025-01-25 kl. 12:27.
Citera
2025-01-25, 13:18
Medlem
Citat:

7) Lägg upp inlägg och storys där du hintar om att du flytt från ett våldsamt förhållande.
Mycket bra, träffsäkert! Tillsammans kan vi nog sammanställa en tillräckligt komplett lista att vilsna unga tjejer inte behöver läsa Tjejbibeln (vilket namn), de kan läsa vår lista bara

PS: Man skulle kunna se henne som en komisk pajas och bli underhållen, men det är sånt som i punkt 6) och 7) som gör att hon inte är rolig, bara farlig
Citera
2025-01-25, 14:28
Medlem
Paatiences avatar
Citat:

Hahaha omg om det var hon som dumpade honom.. känns ju nästan för overkligt med tanke på hur hon beter sig?
Citera
2025-01-26, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paatience
Hahaha omg om det var hon som dumpade honom.. känns ju nästan för overkligt med tanke på hur hon beter sig?
För dig och mig ja, men för JB?
Citera
2025-01-26, 10:29
Medlem
Paatiences avatar
Citat:
För dig och mig ja, men för JB?
Hahaha orkar inte med detta, det kan inte vara sant.
Citera
2025-01-26, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Vem var hon otrogen med?

Vem var exet?

Exet är en person hon var ihop med innan den nuvarande. Har för mig han var typ 10 år äldre än Johanna och de var sambos.

Vet att minst en person som hon var otrogen med var en annan känd sociala medier-profil.
Citera
2025-01-26, 13:23
Medlem
Citat:

8. Lägg upp stories om att du är fattig pga föräldraledig när du egentligen har mer än en miljon i inkomst från samarbeten.
Citera
2025-01-26, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hochkreuth
8. Lägg upp stories om att du är fattig pga föräldraledig när du egentligen har mer än en miljon i inkomst från samarbeten.
Just det! Allt för att försöka smälta in bland vanligt fölk (och vinna sympati och kanske gåvor?)
Citera
2025-01-27, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hochkreuth
Exet är en person hon var ihop med innan den nuvarande. Har för mig han var typ 10 år äldre än Johanna och de var sambos.

Vet att minst en person som hon var otrogen med var en annan känd sociala medier-profil.

Vad heter hans konto
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in