2025-02-24, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grytbjorn
Haha.. Det finns nog dom som fortfarande stöttar dom tror jag. Några fler än förväntat vill jag nog påstå. Vad är en ens tänkbart straff? Böter? Jag är värdelös på sånt.

Tror på villkorlig dom om två år, dagsböter samt lite skadestånd, mer blir det inte, polisen har gjort ett för dåligt jobb nämligen, hittar dom 120 trosor i olika storlekar och använda bör ju varningsklockorna ringa
Citera
2025-03-05, 22:33
Medlem
Citat:
Jag känner att det blir pinsamt så jag kan inte gå tror jag. Annars så skulle jag nog gärna det. Men är det nerlagt eller vad väntar man på?
Fattar på sätt och vis att det kan vara lite tufft att sitta på första parkett och kolla på spektaklet. Kan kännas lite surt om du bor i byn och stöter på han då och då. Men det där är feltänk för det är ju han som ska känna sig kymig och till allmänt åtlöje.

Rättegången skulle vara någon gång efter årsskiftet enl en i tråden men det kan ju dra ut på tiden om dildomannen ex.vis ringer sig sjuk i vinterkräksjuka då lär det väl dra ut på tiden i ytterligare ett halvår minst. Många rättegångar blir inställda på det viset för att GM simulerar sig sjuk vilket i sin tur kostar samhället massor men det pratas det tyst om. Misstänker att det är något liknande i det här fallet
Citera
2025-03-14, 18:16
Medlem
Inga uppdateringar på hur det går med förhandlingarna med kommunen?
Blir det ett nytt Circle Resort? Fanerdun? Northvolt? Alla kommuner har guldfiskminne tyvärr….
Citera
2025-03-20, 09:17
Medlem
Ingen vet väl än? Är det verkligen nåt att reparera på den gamla ladan? Ser ju ut som den ska falla ihop imorgon om man kollar under
Citera
2025-03-22, 15:02
Medlem
Citat:
Ingen vet väl än? Är det verkligen nåt att reparera på den gamla ladan? Ser ju ut som den ska falla ihop imorgon om man kollar under
Han har nog tänkt att ha sin ”råttfabrik” och sina 100 giftormar där… sen vill ju de gamla hyresgästerna som skriver positiva insändare i parti o minut ha kvar sina bilar, båtar, traktorer, sommarstuga, mopeder o motorcyklar där såklart.
Nu öppnade ett bageri på Fighultsvägen och om någon vecka öppnar det Le Café Figeholm i gamla Sigge Propps hus så att ett tredje bageri skulle kunna gå runt i en gammal ladugård är rena fantasier och vanvett.
Det finns en självklar agenda bakom detta som alla utom kommunen ser.
Citera
2025-03-22, 20:14
Medlem
Citat:
När blir rättegången?
Ring och kolla med tingsrätten om datum för rättegången. Den kan vara inplanerad långt fram i tiden eftersom det inte är någon brådska i och med att ingen är häktad
Citera
2025-03-23, 11:30
Medlem
Det har jag nog fullständigt missat! Eller ja, i Sigges har jag hört med vart på Fighultsvägen? Spännande!
Citat:
Ursprungligen postat av Furiluran
Han har nog tänkt att ha sin ”råttfabrik” och sina 100 giftormar där… sen vill ju de gamla hyresgästerna som skriver positiva insändare i parti o minut ha kvar sina bilar, båtar, traktorer, sommarstuga, mopeder o motorcyklar där såklart.
Nu öppnade ett bageri på Fighultsvägen och om någon vecka öppnar det Le Café Figeholm i gamla Sigge Propps hus så att ett tredje bageri skulle kunna gå runt i en gammal ladugård är rena fantasier och vanvett.
Det finns en självklar agenda bakom detta som alla utom kommunen ser.
Citera
2025-04-02, 09:58
Medlem
Citat:
När blir rättegången?

Huvudförhandling i B3768-23 är planerad till den 2025-05-14 09.00 Kalmar Tingsrätt
Citera
2025-04-16, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furiluran
Huvudförhandling i B3768-23 är planerad till den 2025-05-14 09.00 Kalmar Tingsrätt

Någon som vet hur det gick för den pilske lille Pysslingen?
Citera
2025-04-16, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Någon som vet hur det gick för den pilske lille Pysslingen?

om du tänkte på dom osv så står det i inlägget ovanför ditt att det ska tas upp i rätten i maj.....det är april nu....fan vad flashback blivit dåligt numera
Citera
2025-05-13, 17:31
Medlem
i Morgon bitti är det dags för att stå upp för dessa trosstölder, nån som ska närvara?
Citera
2025-05-16, 17:22
Medlem
Hur gick det här? Nån som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här