• 3
  • 4
2023-09-17, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musicbanger
Grym race, otur fr Russell men super race frn Hamilton och Sainz. Sg klar skillnad p Lewis och Russell det hr racet men som sagt #1 r Sainz och han har haft tv helt fantastiska race. S mycket skitsnack om honom frn folk men tycker nstan att Norris #2 r 100% Sainz gva.

Hoppas Red Bull fortstter ha problem men misstnker att vi fr en 1-2 RB till nsta race.
Enligt kommentatorerna s slppte Sainz Norris nra sig s Norris kunde kra DNS fr att hlla Mercedes p avstnd.
Men det r ju ocks Norris skicklighet att kunna utnyttja situationen, ta sig igenom fltet och inte krocka.
Senast redigerad av dazzy 2023-09-17 kl. 23:05.
Citera
2023-09-18, 00:58
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Grym race, otur fr Russell men super race frn Hamilton och Sainz. Sg klar skillnad p Lewis och Russell det hr racet men som sagt #1 r Sainz och han har haft tv helt fantastiska race. S mycket skitsnack om honom frn folk men tycker nstan att Norris #2 r 100% Sainz gva.

Hoppas Red Bull fortstter ha problem men misstnker att vi fr en 1-2 RB till nsta race.

Vem snackar skit om sainz?
Citera
2023-09-18, 11:09
Medlem
Mich13s avatar
Ett taktiskt perfekt race utfrt av Sainz Jr., som verkligen imponerat p sistone. Bde snabb och plitlig numera.
Citera
2023-09-18, 14:09
Medlem
musicbangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Vem snackar skit om sainz?
F efter Monza men majoriteten av folket har sett Sainz som #2 frare i Ferrari och "Sainz in the gravel again" meme har varit verallt.
Citera
2023-09-18, 14:11
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
F efter Monza men majoriteten av folket har sett Sainz som #2 frare i Ferrari och "Sainz in the gravel again" meme har varit verallt.

Aha ok, jag r inte p twitter s jag kan ha missat det. Jag personligen har alltid gillat sainz sen han ftt lite mer aggressivitet, haft sina armbgar ute och gtt emot vad stallet sagt.
Citera
2023-09-18, 16:38
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Aha ok, jag r inte p twitter s jag kan ha missat det. Jag personligen har alltid gillat sainz sen han ftt lite mer aggressivitet, haft sina armbgar ute och gtt emot vad stallet sagt.
Till och med Ferrari sjlva ser honom som andra frare som ska fasas ut.
"Not bad for a second driver" som ngon sa fr lnge sen
Citera
2023-09-18, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Till och med Ferrari sjlva ser honom som andra frare som ska fasas ut.
"Not bad for a second driver" som ngon sa fr lnge sen
Sainz inser snart att han vet mer n Ferraris strateger och knner sin styrka.
Youtube-kanalen sa att frtroendet lyste i hans gon.
Han utstrlade enligt youtube-kanalen att han var ett strategiskt geni.
Ferrari har en historia att vimsa till det.
Att dumpa Sainz kan inte vara ett rtt beslut.

Leclerc har en egenskap att bli nervs och hitta p saker, infall som slutar utanfr banan och grt.

Norris fattade direkt DRS tgets bde omjliggra till ett vertagande och bromsande effekt p omjliga stllen fr omkrning p banan.

Nr Prez ska kra om s provar han lite verallt, och slsar batteri, och inte p fr MAX skra stllen och med viss beslutsamhet.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in