• 3
  • 4
2023-09-17, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musicbanger
Grym race, otur för Russell men super race från Hamilton och Sainz. Såg klar skillnad på Lewis och Russell det här racet men som sagt #1 är Sainz och han har haft två helt fantastiska race. Så mycket skitsnack om honom från folk men tycker nästan att Norris #2 är 100% Sainz gåva.

Hoppas Red Bull fortsätter ha problem men misstänker att vi får en 1-2 RB till nästa race.
Enligt kommentatorerna så släppte Sainz Norris nära sig så Norris kunde köra DNS för att hålla Mercedes på avstånd.
Men det är ju också Norris skicklighet att kunna utnyttja situationen, ta sig igenom fältet och inte krocka.
Senast redigerad av dazzy 2023-09-17 kl. 23:05.
Citera
2023-09-18, 00:58
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Grym race, otur för Russell men super race från Hamilton och Sainz. Såg klar skillnad på Lewis och Russell det här racet men som sagt #1 är Sainz och han har haft två helt fantastiska race. Så mycket skitsnack om honom från folk men tycker nästan att Norris #2 är 100% Sainz gåva.

Hoppas Red Bull fortsätter ha problem men misstänker att vi får en 1-2 RB till nästa race.

Vem snackar skit om sainz?
Citera
2023-09-18, 11:09
Medlem
Mich13s avatar
Ett taktiskt perfekt race utfört av Sainz Jr., som verkligen imponerat på sistone. Både snabb och pålitlig numera.
Citera
2023-09-18, 14:09
Medlem
musicbangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Vem snackar skit om sainz?
Få efter Monza men majoriteten av folket har sett Sainz som #2 förare i Ferrari och "Sainz in the gravel again" meme har varit överallt.
Citera
2023-09-18, 14:11
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Få efter Monza men majoriteten av folket har sett Sainz som #2 förare i Ferrari och "Sainz in the gravel again" meme har varit överallt.

Aha ok, jag är inte på twitter så jag kan ha missat det. Jag personligen har alltid gillat sainz sen han fått lite mer aggressivitet, haft sina armbågar ute och gått emot vad stallet sagt.
Citera
2023-09-18, 16:38
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Aha ok, jag är inte på twitter så jag kan ha missat det. Jag personligen har alltid gillat sainz sen han fått lite mer aggressivitet, haft sina armbågar ute och gått emot vad stallet sagt.
Till och med Ferrari själva ser honom som andra förare som ska fasas ut.
"Not bad for a second driver" som någon sa för länge sen
Citera
2023-09-18, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Till och med Ferrari själva ser honom som andra förare som ska fasas ut.
"Not bad for a second driver" som någon sa för länge sen
Sainz inser snart att han vet mer än Ferraris strateger och känner sin styrka.
Youtube-kanalen sa att förtroendet lyste i hans ögon.
Han utstrålade enligt youtube-kanalen att han var ett strategiskt geni.
Ferrari har en historia att vimsa till det.
Att dumpa Sainz kan inte vara ett rätt beslut.

Leclerc har en egenskap att bli nervös och hitta på saker, infall som slutar utanför banan och gråt.

Norris fattade direkt DRS tågets både omöjliggöra till ett övertagande och bromsande effekt på omöjliga ställen för omkörning på banan.

När Pérez ska köra om så provar han lite överallt, och slösar batteri, och inte på för MAX säkra ställen och med viss beslutsamhet.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in