2023-09-15, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av primtal1
Jag vet inte säkert. Men det är ju inte helt otänkbart att en rättegång som rör flera GM kan resultera i att även utebliven GM blir dömd i sin frånvaro. Ska man dra hela rättegången en gång till när GM är i förvar? Eller ska man vänta med rättegången för alla för att en är frånvarande?

Då ber jag om exempel på detta.
Så ska du sedan få jättemånga exempel av mig på när andra åtalats, medan det inte väckts åtal mot medmisstänkta då dom inte har gått att nå/är häktade i utevaro.
Citera
2023-09-15, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
Då ber jag om exempel på detta.
Så ska du sedan få jättemånga exempel av mig på när andra åtalats, medan det inte väckts åtal mot medmisstänkta då dom inte har gått att nå/är häktade i utevaro.

Jag har inte påstått att det är så, uttryckte bara att det inte skulle vara helt otänkbart.

Men du har nog rätt, verkar inte som strängare straff tillämpas vid frånvaro. Hittar dock inga exempel med flera GM.

Kan ju dock fortfarande tycka att det blir knepigt om det är en lång rättegång med massor med vittnen etc som måste göras en gång till för att en av GM håller sig undan. Om man inte inställer sig har man förlorat sin rätt att yttra sig om domen anser jag.
Citera
2023-09-15, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
Jag tror i ärlighetens namn inte så mycket på snacket om att Carlos tillhör den innersta kretsen. Om inte annat för att han knappast har varit ”ute” de senaste åren.
Är inte bilderna från barnkalaset från 2020?

Har kollat lite på honom.

Han greps nyårafton -20 misstänkt för grova narkotikabrott. Av encrochattarna ser man rätt tydligt att han mer var vad jag skulle kalla ”springis” åt Majid.

Han satt häktad tills han dömdes i juni -21 och fick då 1 år och sex månaders sluten ungdomsvård. (Inga 2/3 ju.)

Han hann sedan inte så mycket mer än ut innan han häktades igen den 25/1 i år. Denna gång för mordförsök och pga SkyECC-chattar.
Han satt häktad fram tills rättegången nu i juli och DÅ blev han åter en fri ”man”. Eller snarare yngling….

När det gäller Omar: har du fått indikationer på att han är i Turkiet nu? Han var ju i Dubai i alla fall fram tills i februari i år.

C är ju jordbro/zeronätverket, zeronätverket är sjukt nära Räven.
Citera
2023-09-15, 21:33
Medlem
HRTs avatar
öhh (Svenskar)? Knappast
Citera
2023-09-15, 21:34
Medlem
Visste att det förekommit sammarbete mellan bro nätverket och norrköping tidigare men det verkar vara betydligt mer samarbete än jag trodde efter att ha läst denna tråd.

nu klarnar en del varför det varit så mkt stök i norrköping på senare tid, räven är ju uppenbarligen etablerad där med.
Citera
2023-09-15, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
C är ju jordbro/zeronätverket, zeronätverket är sjukt nära Räven.

Är såklart med dig i det du skriver. Men frågan var om just Carlos ingår i den innersta kretsen.
Berätta gärna för mig om det var under de tre veckorna i januari i år eller sedan i slutet av juli i år det är han har hunnit bygga upp sin kontakt med Räven igen. (Inlåst sedan nyårsafton 20.)
Jag är idel öra och ska genast ändra mig om jag får några konkreta bevis på att just han står Rawa Majid nära numera.
Citera
2023-09-15, 22:24
Medlem
Lilla Turkiska räven som flydde med svansen mellan benen. Blås skallen av skiten eller slakta honom i bitar, är bättre så han får möjligheten att äta upp sig själv!
Mannen utan KUK🤣 Djävla nobody!
Senast redigerad av Trollpungen 2023-09-15 kl. 22:39.
Citera
2023-09-15, 22:56
Medlem
Mr1931s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
öhh (Svenskar)? Knappast

Exakt. Lika svenska som dadlar köpta på ICA.
Citera
2023-09-15, 23:13
Medlem
Så vem av dom här 5 genierna är det som nu fått ny luftkonditionering i huset ikväll i Norrköping?! Nån som vet eller kan gör en kvalificerad gissning?

O vilka familjemedlemmar ville man åt eftersom han själv är i Turkland?!
Citera
2023-09-15, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Så vem av dom här 5 genierna är det som nu fått ny luftkonditionering i huset ikväll i Norrköping?! Nån som vet eller kan gör en kvalificerad gissning?

O vilka familjemedlemmar ville man åt eftersom han själv är i Turkland?!

redigerar då någon påstod i andra tråden att det är en annan adress. Det är osäkert vem än så länge tills vi får det bekräftat
Senast redigerad av okejkonstigfraga 2023-09-15 kl. 23:56.
Citera
2023-09-15, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okejkonstigfraga
salah

Ok Tack!
O Elvirs morsa fick påhälsning för några dagar sen… får se då om dom går igen alla 5 grabbar! Ångest o sitta gripen i Turkland samtidigt som familjen beskjuts!
Citera
2023-09-15, 23:30
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Exakt. Lika svenska som dadlar köpta på ICA.

ja den dagen vi hör att jonas skjuter anders får vi se upp..nu är det brorsor i maffia kostym allah adidas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in