• 2
  • 3
2006-08-02, 21:31
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajs
Yeah du har rätt där, men då ovana personer ska svara på det flera personer har skrivit så brukar dom ibland ha 2-3 inlägg med en quote på varje, vilket är lite störande
Då kan vi enkelt slå ihop. Jag har aldrig behövt göra det än visserligen(eller så har jag inte tänkt på det).

Men det går att göra, vilket var min poäng med detta inlägg.
Citera
2006-08-03, 08:30
Medlem
Läskigs avatar
På en del andra forum har dom så att om en person postar två inlägg efter varandra så slås dom ihop till ett inlägg, om man gör så går det ju bra att editera inlägget och ta bort det som blev dubbelt utan att det syns sen...
Citera
2006-08-03, 21:08
Medlem
kasstkniws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuborg
Följdfråga (till mod eller admin eller någon som vet): OM man nu skulle råka dubbelposta och verkligen (som trådskaparen uppenbarligen gör) stör sig på det, kan man RP:a dubbelposten eller är det bara slöseri med mod-tid?

Ninjaa: det är inte så att du trycker på "citera" istället för "ändra" när du vill redigera ditt inlägg? Tips: knappen "förhandsgranska inlägg" är bra om man vill se ifall man gjort rätt.

Tjena!

Kommer du in på mitt område och råkar skriva en dubbelpost, raderar jag den. Det ser snyggare ut på det sättet.
Citera
2006-08-03, 22:12
Medlem
flygers avatar
Tycker det är viktigare att modsen tar bort dubbelpostinläggen istället.

Jag har lyckats med en dubbelpost och då editerade jag den ena och bad moderatorn i forumdelen att ta bort den men det har inte hänt än iaf.
Jag tänker inte tjata, det skulle ju sänka min postcount.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in