"Det står under eftermiddagen fortfarande inte klart vem personen är. Polisen tror sig veta, men har inte lyckats få det bekräftat.
– Det är en ung person, mer exakt går jag inte in på i nuläget. Vi har träffat och pratat med anhöriga till personen som vi tror att det kan vara, säger Wikdahl."
Undra om han var misshandlad till oigenkännlighet?
Kan det vara samma gäng som torterade och mördade Mohammed och Layth tro?
Kanske denna kille tackade nej till att utföra ett mord eller dylikt och detta blev straffet för att "statuera exempel" som smutsen tydligt börjat med?
Gick precis förbi platsen med min hund, så som vi gör varje dag. Det syns att det trampats runt ordentligt vid fyndplatsen idag, mycket bil- och fotspår. Jag noterade fyra saker:
- Polisens uppmärkning med kon nr 3 för fynd var kvarglömd. Under den lilla gröna konen låg en spetsig träbit.
- Det är nästan helt otroligt hur en privatperson kunde hitta kroppen kl 6 imorse på den platsen. Jag följde det upptrampade ca 10 meter från den lilla grusvägen in snett nedanför bron. Det är otillgängligt. Om det nu inte var en hundägare som fått markering av sin hund förstås.
- De kläder som nämndes tidigare i tråden av Malmen1 har legat där länge. Jag har sett de i säkert minst 1 år.
- En bit upp i backen på vägen ner mot vändplatsen ser det ut som mänsklig avföring med massa äckligt papper runt. Vet inte om det kan vara värt något med det fanns inte där i helgen iallafall.
Gick precis förbi platsen med min hund, så som vi gör varje dag. Det syns att det trampats runt ordentligt vid fyndplatsen idag, mycket bil- och fotspår. Jag noterade fyra saker:
- Polisens uppmärkning med kon nr 3 för fynd var kvarglömd. Under den lilla gröna konen låg en spetsig träbit.
- Det är nästan helt otroligt hur en privatperson kunde hitta kroppen kl 6 imorse på den platsen. Jag följde det upptrampade ca 10 meter från den lilla grusvägen in snett nedanför bron. Det är otillgängligt. Om det nu inte var en hundägare som fått markering av sin hund förstås.
- De kläder som nämndes tidigare i tråden av Malmen1 har legat där länge. Jag har sett de i säkert minst 1 år.
-En bit upp i backen på vägen ner mot vändplatsen ser det ut som mänsklig avföring med massa äckligt papper runt. Vet inte om det kan vara värt något med det fanns inte där i helgen iallafall.
Tror du polisen sett det? Han som mördade Lisa Holm sket ju också efteråt av chocken eller upphetsning eller vad det nu är som gör att de måste skita när de tortyrmördat ett barn.
Tror du polisen sett det? Han som mördade Lisa Holm sket ju också efteråt av chocken eller upphetsning eller vad det nu är som gör att de måste skita när de tortyrmördat ett barn.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!