Citat:
Ursprungligen postat av
schizoflens
Fast nu svävar du iväg och blandar in saker som jag skiter fullständigt i, jag skiter i naziarkitektur och arkitektur under kommunisteran, jag skiter fullständigt i det!
Nu gäller det dom här jävla tornen och Sverige, jag väljer en bekväm och välplanerad bostad 1000 ggr före något jävla trams som homosexuella tycker är fint och titta på, vem fan står och stirrar på husfasader?
Konservativa mongon som dig som gör att vi har bostadsbrist och inte bygger på höjden i det här jävla landet, "skönhetsrådet" i Stockholm borde belönas med skottpengar...
Fast nu beror ju bostadsbristen på något helt annat och det inser du nog också om du är ärlig med dig själv.
Det här är lite som om någon pumpar in en massa bajsvatten på undervåningen i ens tvåvåningsvilla. Vettiga människors första reaktion då hade ju varit att pumpa ut bajsvattnet, men eftersom sådana som du ser det som helt otänkbart får man försöka leva med situationen.
Vettiga människors lösning är då att bo civiliserat på ovanvåningen borta från bajsvattnet. Medan din lösning är att pumpa upp bajset även på ovanvåningen och bygga små bajshyddor i hela villan.