• 6
  • 7
2024-01-28, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
fantastiskt berättade du att du har skuldsanering nu

Det hade gått 5 år så den är över. Således var jag som vem som helst. Inga problem
Citera
2024-01-28, 19:12
Medlem
Fackmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esdorf19
Hur fort efter avslutad skuldsanering är anmärkningen borta?. Har hört att den kan sitta i ett tag efter att datumet passerat, alltså innan den släpps i registret.

Hur ser bankerna på en efter man avslutat en skuldsanering, får man lån som vem som helst, eller ligger det en i fatet att man haft en sanering. Om jag har 450000 i årslön, ser dom enbart min lön och min möjlighet att betala tillbaka, eller vägs det in att jag haft en sanering.

Frågar mest av nyfikenhet

På'ett igen bara!
Citera
2024-01-30, 17:25
Medlem
Okej när jag loggar in på min kreditkort står det att jag har hög kredit men loggar jag in på intrum inkasso ligger skulderna kvar fast min sanering avslutades 24/1 enligt dom kan det ta flera veckor
Citera
2024-11-18, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esdorf19
Varför ska jag inte ta ett lån och köpa en lägenhet för att jag haft en skuldsanering?. Ska jag gå runt och be om ursäkt när den är över eller ?. Ganska idiotiskt att inte göra det om du frågar mig
Vill man bli upprörd så ska man skriva något på Flashback! Haha!
Men jag har en fråga till dig. Vilka kriterier var det som gjorde att du fick på 3 år? Jag står mitt i processen men har inte fått slutgiltigt beslut och plan än. Men den är inledd.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in