• 5
  • 6
2023-09-17, 21:22
Medlem
zombie-nations avatar
Överlevde han? Insåg att jag vet hans brorsa lite på långt håll. Han är inte heller guds bästa barn men kanske han börjar leva bättre nu.
Citera
2023-09-20, 21:25
Medlem
cestlaguerres avatar
Internkonflikt?
Citera
2023-09-23, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cestlaguerre
Internkonflikt?
Nej, det tror jag inte men dock brukar vänner goa varandra också så man vet egentligen aldrig.
Citera
2023-09-25, 15:29
Medlem
cestlaguerres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av protekk
Nej, det tror jag inte men dock brukar vänner goa varandra också så man vet egentligen aldrig.

Ok, fick info att d va maktkamp internt bland d äldre. Inge goish
Citera
2023-10-17, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Överlevde han? Insåg att jag vet hans brorsa lite på långt håll. Han är inte heller guds bästa barn men kanske han börjar leva bättre nu.

Någon som har hört något än?
Citera
2025-01-01, 11:55
Medlem
Anniaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lhme
I den länkade kommentaren med information från mrkoll står det att han bor med en C0rnelia som är född 16 sep 1996, på hennes fb står de att hon är ihop med en mil@n @zizi, men har inte samma födelsedag på mrkoll som på fb, måste väl vara hon han är ihop med?

Det verkar som de har flytt från Eskilstuna nu… samt att de har skyddad adress för de finns inte på mr koll.
Citera
2025-01-01, 18:19
Medlem
Anniaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lhme
I den länkade kommentaren med information från mrkoll står det att han bor med en C0rnelia som är född 16 sep 1996, på hennes fb står de att hon är ihop med en mil@n @zizi, men har inte samma födelsedag på mrkoll som på fb, måste väl vara hon han är ihop med?

Det verkar som de har flytt från Eskilstuna nu… samt att de har skyddad adress för de finns inte på mr koll.
Citera
2025-01-24, 09:33
Medlem
Anniaras avatar
Är det någon som vet vart alla Årby grabbar tagigt vägen? Fängelse, flytt stan?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in