2023-09-09, 16:23
Medlem
Livssynslurks avatar
Känns mer som att det handlar om en träningsmatch. Belgien tar Azerbajdzjan alla dagar i veckan.
Men kan vara kul att försöka se lite svagheter i lagbygget så vi senare möter dem… i en väldigt viktig drabbning.
Citera
2023-09-09, 16:55
Medlem
VonDonjes avatar
Det här var en gyllene chans för oss att kunna ta igen. Något lag behöver skrälla mot Österrike eller Belgien...
Citera
2023-09-09, 17:05
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonDonje
Det här var en gyllene chans för oss att kunna ta igen. Något lag behöver skrälla mot Österrike eller Belgien...
Ja det fanns absolut en chans för att Belgien skulle tappa poäng idag, men chansen att Sverige skulle gå till EM hade varit liten ändå. Snart Ukraina-England!
Citera
2023-09-09, 17:11
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Ja det fanns absolut en chans för att Belgien skulle tappa poäng idag, men chansen att Sverige skulle gå till EM hade varit liten ändå. Snart Ukraina-England!
Frågade i en annan tråd, men fick inget svar och tar det här när du ändå är inne på det.
Jag följer både Sverige och England och tycker det är skit att deras matcher går samtidigt. Vilken match bör jag prioritera om jag vill se en jämn, spännande fotbollsmatch? Vilken match har potential att bli bäst?

Sverige är ju Sverige och blir på så vis mer engagerande, men jag vet inte.
Vad tror du/ni?
Citera
2023-09-09, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Frågade i en annan tråd, men fick inget svar och tar det här när du ändå är inne på det.
Jag följer både Sverige och England och tycker det är skit att deras matcher går samtidigt. Vilken match bör jag prioritera om jag vill se en jämn, spännande fotbollsmatch? Vilken match har potential att bli bäst?

Sverige är ju Sverige och blir på så vis mer engagerande, men jag vet inte.
Vad tror du/ni?
Jag tänkte egentligen kolla England, men har fastnat i något.
Citera
2023-09-09, 18:37
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Jag tror aldrig jag har hört en så entusiastisk langslagspublik som den i Wroclaw. I alla fall inte på neutral plan. Känns nästan som att EM har börjat i ett parallelluniversum där Breslau tillhör Tyskland.
Citera
2023-09-09, 19:20
Medlem
Mer och mer England. Jag tror att vi fixar det här.
Citera
2023-09-09, 19:59
Medlem
Ändå helt OK med 1-1 mot ett starkt Ukraina, med engagerad publik och alltihop.
Citera
2023-09-09, 20:14
Verkar som att Zaccagni, Politano och Cristante startar för Italien. Spalletti älskar Cristante, 4-3-3.
Citera
2023-09-09, 22:30
Medlem
Nordmakedonien "spökar" för Italien igen
Citera
2023-09-10, 22:26
Medlem
TheDudeIsHeres avatar
Supersub Weghorst kom in och nätade kvickt. Wout for prez.
Citera
2023-09-10, 22:53
Medlem
Albanien stänger ner Lewandowski och vinner med 2-0 hemma mot Polen, samt kliver även upp som ny gruppetta..

Slovenien tar en komfortabel seger mot San Marino och går från fjärdeplats upp till topp i sin kvalgrupp, där man passerar Danmark, Finland och Kazakstan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in