2006-08-02, 00:19
Medlem
Ajss avatar
Tänkte beställa från Everypnedoesit.com, pryarna kostar ca 500pix.
Nu är det ju så att dom inte tar ut nån moms för grejjerna så jag misstänker att sossarna kommer kräva det på mig såfort paketet kommer innnanför gränsen.
Någon som beställt från everyonedoesit och vet mer om detta?

Peace
Citera
2007-12-02, 15:15
Medlem
Daunies avatar
Någon som vet vad frakten kostar därifrån?
Citera
2007-12-02, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Daunie
Beror på vikten.
Citera
2007-12-02, 15:17
Medlem
expanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajs
Tänkte beställa från Everypnedoesit.com, pryarna kostar ca 500pix.
Nu är det ju så att dom inte tar ut nån moms för grejjerna så jag misstänker att sossarna kommer kräva det på mig såfort paketet kommer innnanför gränsen.
Någon som beställt från everyonedoesit och vet mer om detta?

Peace

Jag köpte därifrån i våras och det kom hit på 2 eller 3 dagar utan några som helst problem. Var bara att hämta ut paketet på posten när avin kom.
Citera
2007-12-02, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av expander
Jag köpte därifrån i våras och det kom hit på 2 eller 3 dagar utan några som helst problem. Var bara att hämta ut paketet på posten när avin kom.
Bra, men tror inte att han undrar längre då tråden är över ett år gammal.
Citera
2007-12-02, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Daunie
Du ser hela totalkostnaden i kassan när du betalar, det dyker inte upp någon extra avi..

Jag har beställt två gånger från eodi, snabb levernas och bra prylar, precis som man föreställt sig när man beställde.. men.. det är de enda nätbeställningar som varit öppnade och kontrollerade, har också hört flera som fått sina försändelser öppnade och igentejpade.. gissar jag hade otur eftersom jag fick bägge mina öppnade men det känns som det är vanligt..
Citera
2007-12-02, 15:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Du ser hela totalkostnaden i kassan när du betalar, det dyker inte upp någon extra avi..

Jag har beställt två gånger från eodi, snabb levernas och bra prylar, precis som man föreställt sig när man beställde.. men.. det är de enda nätbeställningar som varit öppnade och kontrollerade, har också hört flera som fått sina försändelser öppnade och igentejpade.. gissar jag hade otur eftersom jag fick bägge mina öppnade men det känns som det är vanligt..
Men det ska väl inte vara något att oroa sig över då EDIT inte säljer olagliga produkter.
Citera
2007-12-02, 18:08
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Men det ska väl inte vara något att oroa sig över då EDIT inte säljer olagliga produkter.

Inget som är olagligt i England iallafall, ta bara salvia som exempel, som är klassat som hälsofarligt här.
Citera
2007-12-02, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tord_Ywel
Inget som är olagligt i England iallafall, ta bara salvia som exempel, som är klassat som hälsofarligt här.
Precis. Men det går väl inte ens att köpa av EDIT?
Citera
2007-12-02, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Precis. Men det går väl inte ens att köpa av EDIT?

Jo.
Citera
2007-12-03, 10:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jossegirl94
Jo.

Även jag har för mig att dom vägrar skicka ut det?
Citera
2007-12-03, 13:47
Medlem
Nej, de skickar inte Salvia hit. Försökte en gång.

Har handlat där vid ett tilllfälle. Köpte en bong och lite annat. Bongen blev dock flera veckor försenad. Kan iofs ha berott på att det var strejk på posten i England då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in