Citat:
Ursprungligen postat av
Andreas410
Filippinerna var vldigt nice men kndes mycket farligare dr n i Thailand. Till exempel nr man gick ut p kvllen/Natten s knde man sig lite rdd i Filippinerna medans i Thailand r det mycket skrare. Maten r bttre i Thailand. Jag har ven mnga vnner i Thailand s knns jobbigt att starta om frn brjan i Filippinerna. Jag var i Manila och beskte ven Angeles City men Manila var bttre tycker ja. Blev ven lite kr i en tjej i Manila, vi trffades ngra dagar och pkade o s men sedan s sket det sig med henne, hur som helst. Om man ska bo i Filippinerna, var i Filippinerna r det bst att bo enligt dig?

Ja du men Manila r en plats man landar sedan drar vidare till andra platser.
Manila r fr mycket trafik p fr att man ska trivas p. Angeles r mest en hla med massa prostitution.
Det r ju en stad dr mnga yngre drar till fr att tjna pengar via websex som r ganska knt.
Dumaguete cebu bohol r en bra plats att landa p. Det r ju liksom olika platser som finns i hela landet. Utanfr manilla finns det ven bra platser. Maten r absolut ingen hjdare men det finns bra mat om man vill hitta det. Du mste ha varit p en skum plats fr p 6 r har jag aldrig knt mig mer hotad n i Amsterdam stockholm eller annan plats.