2023-09-08, 05:30
Medlem
Grejen är att jag kände 0 tog 120mg. Men vet nu att olanzapinet kmr dörsvinna om utterligare 4dagar typ. Vill ju verkligen ha medicinen när det funkar
Anledningen jag tog 1-2väntadd 1h å fortsatte var för blev galen att jag inte fick effelr
Citera
2023-09-08, 05:37
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsan909
Grejen är att jag kände 0 tog 120mg. Men vet nu att olanzapinet kmr dörsvinna om utterligare 4dagar typ. Vill ju verkligen ha medicinen när det funkar
Anledningen jag tog 1-2väntadd 1h å fortsatte var för blev galen att jag inte fick effelr
Ja, många med olika typer av besvär har också berättat för mig att de inte fått effekt av sin Ritalina eller Lisdexamfetamin pga Zyprexa i systemet.
Du får ta det som en läropeng o när denna lilla 'kris' är över, hålla dig till doktorns ordination, även om frestelsen att överkonsumera prima apoteks-amfetaminer kan vara lockande 👍
Citera
2023-09-08, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Ja, många med olika typer av besvär har också berättat för mig att de inte fått effekt av sin Ritalina eller Lisdexamfetamin pga Zyprexa i systemet.
Du får ta det som en läropeng o när denna lilla 'kris' är över, hålla dig till doktorns ordination, även om frestelsen att överkonsumera prima apoteks-amfetaminer kan vara lockande 👍
Ja tack, nu vet jag att det är olanzapinets fel å inte för låg dos iaf
Citera
2023-09-08, 05:42
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ja tack, nu vet jag att det är olanzapinets fel å inte för låg dos iaf
'En gång, är ingen gång', som man säger.
Citera
2023-09-08, 05:48
Medlem
Citat:
'En gång, är ingen gång', som man säger.
Är rätt nervös haha
Citera
2023-09-08, 05:54
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Är rätt nervös haha
Varför då?
Jag skrev att ingen som befinner sig i frivillig vård o som vill fortsätta få hjälp, 'blir av med x tjack', pga en enstaka EVENTUELL avvikelse från hur läkemedelsbehandlingen generellt sett har följts upp över tid.
Allra minst pga inget tjack i drogtestet på ren svenska. Don't worry.
Citera
2023-09-08, 05:57
Medlem
Citat:
Varför då?
Jag skrev att ingen som befinner sig i frivillig vård o som vill fortsätta få hjälp, 'blir av med x tjack', pga en enstaka EVENTUELL avvikelse från hur läkemedelsbehandlingen generellt sett har följts upp över tid.
Allra minst pga inget tjack i drogtestet på ren svenska. Don't worry.
Perfekt, dåså : D
Citera
2023-09-08, 06:03
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Perfekt, dåså : D
Perfecto.
Då slutar jag strax arbetet (i dubbel bemärkelse) o blir strax avlöst av dagspersonalen.
Får du sova så gott så ska jag rymma härifrån o göra detsamma, är ju rena rama Dårhuset här (i dubbel bemärkelse)
Citera
2023-09-08, 06:05
Medlem
Citat:
Perfecto.
Då slutar jag strax arbetet (i dubbel bemärkelse) o blir strax avlöst av dagspersonalen.
Får du sova så gott så ska jag rymma härifrån o göra detsamma, är ju rena rama Dårhuset här (i dubbel bemärkelse)
Haha skönt å sluta ju, godnatt!
Citera
2023-09-08, 15:08
Medlem
Citat:
Perfecto.

Vet du hur länge det skulle synas på lever/njurprov , ska ta ett på mån men tänker jag gör det på torsdag istället, har lithium prov då med så enkelt å säga att man råkade ta medicinen på morgonen vilket man inte får göra då.
Citera
2023-09-08, 15:24
Medlem
zombie-nations avatar
Elvanse kan gå ur kroppen så snabbt att den bara syns på pissprov en dag. Som sagt är väl två dagar vanligt. Men räcker nog med att man säger man missat en dag. Eller har en orsak för varför man missat en dag. Det kan vara något så alldagligt som att man inte har full aptit på Elvanse och skippade den en dag för att ens förälder bjöd på söndagmiddag.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in