2023-11-23, 14:57
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Se det fetade! Hur menar du då?

Han har fel, som vanligt. Laget som Färjestad mönstrade 01/02 är fortfarande det vassaste över en säsong, i modern tid.
Citera
2023-11-23, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Han har fel, som vanligt. Laget som Färjestad mönstrade 01/02 är fortfarande det vassaste över en säsong, i modern tid.

Ja, är min åsikt också! Om man nu ska/kan jämföra årgångar ö h t. Tabellen och slutspelet den säsongen säger det mesta!
Citera
2023-11-23, 21:46
Avslutad
Karlkvist har -19 på 19 matcher. Måste vara något slags bottenrekord? Snacka om kass inställning.

Karln drömmer sig väl bort till de Schweiziska alperna $$$.
Citera
2023-11-23, 22:09
Medlem
Tuff debut för Johnson som det verkar, som fick lämna isen utan ens ett andra-assist. Mot seriens sämsta lag som släpper in vart fjärde skott.

Skönt att han inte kuggat i till matchen mot oss nu i helgen. Men lär komma igång till våren.
Citera
2023-11-23, 22:30
Medlem
perry2s avatar
Blir det Oskars o Örebro i kvalet?
Citera
2023-11-24, 04:00
Avslutad
Fick som jag ville med Leksand. Fixar de defensiven så är det ett slutspelslag. Bra match av Filip och två backmål. Då tar vi ettan i serien på lördag. Gick det att ta 6 p borta mot dessa lag torde 6 p hemma vara möjligt.....
Citera
2023-11-24, 11:30
Medlem
Uninteresteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av james b

Defensiven. Nyckeln till alla Leksand poäng. Fixar vi den då vinner vi. Spetskompetens vi har i år är top 3 i serien, tyvärr är det defensiven som brister. Svajar för mkt. Ojämnt målvaktspel, beror nog på osäkert spel bakåt. Bengtsson skulle behöva steppa upp trodde vi värvade en 25 minuters lirare där. Anton, ung så mkt förlåtande där, men nä han håller inte riktigt måttet än. Caito, Norén, Alsing och Lindholm nu jävlar vill vi se fokus ikväll.
Kör hårt

Vem syftar du på?

Enkel seger igår!!
Citera
2023-11-24, 13:08
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Fick som jag ville med Leksand. Fixar de defensiven så är det ett slutspelslag. Bra match av Filip och två backmål. Då tar vi ettan i serien på lördag. Gick det att ta 6 p borta mot dessa lag torde 6 p hemma vara möjligt.....

Vi har 7 raka mot er så då får ni nog göra nåt annorlunda den här gången
Citera
2023-11-24, 14:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Vi har 7 raka mot er så då får ni nog göra nåt annorlunda den här gången
Ja du blandade ihop ditt lag med SAIK. Trodde de var de vi skulle möta, där tog vi en bortaseger sist.....

Tyvärr blir jag påmind om FBK allt för ofta här hemma. Grabben är stort fan av de lila. Och han har full koll på den sviten ....men nu är det dags imon tar den sviten slut.
Citera
2023-11-24, 14:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Uninterested
Vem syftar du på?

Enkel seger igår!!
Ja jävlar, men nog får Filip ta åt sig äran för den defensiven!
Men kollar nu insläppta mål total. 40 st! Bara FBK och Skellefteå har färre 36 resp. 37 så det kanske vara är jag som tolkat laget fel?
Citera
2023-11-24, 15:44
Medlem
Citat:
Ja du blandade ihop ditt lag med SAIK. Trodde de var de vi skulle möta, där tog vi en bortaseger sist.....

Tyvärr blir jag påmind om FBK allt för ofta här hemma. Grabben är stort fan av de lila. Och han har full koll på den sviten ....men nu är det dags imon tar den sviten slut.

Du har en klok son!
Citera
2023-11-24, 17:01
Medlem
Roger har lugnat ner sig nu, annat var det igår. Tills imorgon tror jag han är människa igen, för de måste börja plocka poäng. Det var visst något om ett byte han hakade upp sig på. Angående några som behöver poäng, så är det Lillebror-71, där de i morgon ställs mot Bästa Mästarna. Deras byte verkar fått bättre effekt än Rogers, eller beror det mer på att Pettersson och Tedenby är skadade.
Det blir ett riktigt minfält i morgon, med fortsatt välfylld Vida Arena.
Senast redigerad av MitchRapp 2023-11-24 kl. 17:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in