2023-09-07, 02:42
Medlem
Jag har provat lustgas många gånger, har alltid tyckt om effekten.
Jag är en man på 50 år.
Jag har alltid tyckt om effekten av lustgas med intensiva hallisar, om än kortvarigt.
Den senaste gången var jag ensam hemma, hade vejpat lite innan på thcp, men lustgas var den främsta drogen.

För första gången kändes det verkligen som om jag var i en helt annan värld. Jag tog definitivt så mycket det är möjligt, en hel tub på 666g på en kväll, hur länge det nu var.
Jag såg och upplevde saker som jag aldrig kan beskriva nu i efterhand.
Och i de mest intensiva ögonblicken så upplevde jag det som att det var andra människor som jag stötte på som gjorde nedslag i min verklighet, och sen gick vidare till ställen jag inte kunde följa med till.
Att jag satt naken i soffan reflekterade jag över, men kom fram till att de jag hade mött inte bedömde människor efter fysiska egenskaper, utan efter helt andra kriterier. Att de hade egenskaper bortom våra tre rumsdimensioner jag inte ens kunde börja att föreställa mig.
Citera
2023-09-07, 03:07
Medlem
knark-kungens avatar
Lustgas gör sig riktigt bra när det är dags att spåra ur, som det låter som du verkligen gjorde

Hur många patroner är en sån där tub?
Citera
2023-09-07, 03:12
Avslutad
Jag hade lustgas i samband med barnavårdscentral men tyckte inte att det tillförde nått särskilt extra. Jag bara blev yr men skulle inte säga påtänd eller hög. Som äcklig poppers för bögar.
Citera
2023-09-07, 04:04
Medlem
Full-Retards avatar
Okey, men rök salvia om du verkligen vill skeva ur på andra sidan.
Citera
2023-09-07, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iirtukfjri
Jag är en man på 50 år.
Jag har alltid tyckt om effekten av lustgas med intensiva hallisar, om än kortvarigt.
Den senaste gången var jag ensam hemma, hade vejpat lite innan på thcp, men lustgas var den främsta drogen.

För första gången kändes det verkligen som om jag var i en helt annan värld. Jag tog definitivt så mycket det är möjligt, en hel tub på 666g på en kväll, hur länge det nu var.
Och i de mest intensiva ögonblicken så upplevde jag det som att det var andra människor som jag stötte på som gjorde nedslag i min verklighet, och sen gick vidare till ställen jag inte kunde följa med till.
Att jag satt naken i soffan reflekterade jag över, men kom fram till att de jag hade mött inte bedömde människor efter fysiska egenskaper, utan efter helt andra kriterier. Att de hade egenskaper bortom våra tre rumsdimensioner jag inte ens kunde börja att föreställa mig.
Det låter som att lustgas (Dikväveoxid) har potentiella egodödande egenskaper i högre doser utifrån hur du beskriver trippen här. Intressant.
Citera
2023-09-07, 09:22
Medlem
Libertarismuss avatar
Är inte detta bara en reaktion på syrebrist?
Citera
2023-09-07, 09:31
Medlem
pyroclasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Är inte detta bara en reaktion på syrebrist?

Jo, med största sannolikhet. Hjärnan kämpar för att hantera felsignalerna när kvävet sitter där syret borde vara i blodet. Samma som händer dykare på djupt vatten ibland.

Vissa är säkert mera "mottagliga" - Hur som helst inte att rekommendera, hjärnan och organen lär ta stryk.
Citera
2023-09-07, 09:44
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koenigsegot
Jag hade lustgas i samband med barnavårdscentral men tyckte inte att det tillförde nått särskilt extra. Jag bara blev yr men skulle inte säga påtänd eller hög. Som äcklig poppers för bögar.

Jag smuttade lite på frugans tub under förlossningen av vår son, och jag är lika besviken som du. Det ska dock tilläggas att det inte riktigt var läge att ”spåra ur”, och jag tog det därför ganska lugnt, vilket såklart drog ned upplevelsen.
Citera
2023-09-07, 10:51
Medlem
nakamotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Jo, med största sannolikhet. Hjärnan kämpar för att hantera felsignalerna när kvävet sitter där syret borde vara i blodet. Samma som händer dykare på djupt vatten ibland.

Vissa är säkert mera "mottagliga" - Hur som helst inte att rekommendera, hjärnan och organen lär ta stryk.

Nä. Lustgas är en dissociativ drog som ger effekt inom loppet av sekunder, långt innan syrebrist uppstår. Andas man endast lustgas för länge kan dock syrebrist uppstå.
Citera
2023-09-07, 14:14
Medlem
litenbokstavs avatar
jag har testat lustgas kanske 3 gånger, absolut sämsta skiten jag varit med om, med nästan noll effekt
Citera
2023-09-08, 23:14
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iirtukfjri
Jag är en man på 50 år.

Prova igen nästa gång utan THCP, tror att det gör skillnad.
Citera
2023-10-12, 14:26
Medlem
trashitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Okey, men rök salvia om du verkligen vill skeva ur på andra sidan.

Nja salvia är ganska mysigt, drömlikt, knasigt kan man väl säga, smyger sig på en.

Lustgas å andra sidan är exakt samma rus varje gång. Exakt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in